کد خبر: 884256
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
مشکل کم آبي روستاها رفع مي شود
استاندار قزوین گفت: ا پیگیری مستمر و حل مشکلات مربوط به تملک اراضی و هماهنگی با استان قدس و نیز تامین اعتبار برای تسریع در اجرای خط انتقال آب از سد طالقان اقدام می کنیم.
عبدالمحمد زاهدی به همراه علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری،بهمن طاهرخانی و داود محمدی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از روند اجرای طرح انتقال آب شرب از سد طالقان به شهرها و روستاهای استان قزوین بازدید کردند و در جریان نحوه عملیات قرار گرفتند.
استاندار قزوین در این بازدید به خبرنگاران گفت: تامین آب شرب شهرها و روستاهای استان بویژه شهر قزوین و آبیک برای ما بسیار اهمیت زیادی دارد و از سالهای گذشته با پیگیری هایی که صورت گرفت خوشبختانه موافقت لازم برای دریافت سهمیه آب استان انجام شد.
وی اضافه کرد: طرح انتقال آب از سد طالقان به استان امروز وارد فاز اجرایی شده و بخش خصوصی با کمک دولت این طرح مهم را عملیاتی کرده و نگرانی تامین آب شرب شهرها و روستاها برطرف خواهد شد.
بدالمحمد زاهدی یادآورشد: این پروژه بالغ بر ۶۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که ۱۳۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و ۵۰۰ میلیارد تومان با کمک دولت و به صورت BOT تامین خواهد شد و با تکمیل آن آب شرب ۱۴ شهر و ۱۹۴ روستا تامین خواهد شد.
وی بیان کرد: اراضی این منطقه متعلق به آستان قدس رضوی است و با تعامل و هماهنگی انجام شده درصدد حل برخی مشکلات آن هستیم تا سرعت کار بیشتر شود.
استاندار اظهار داشت: با اجرای این طرح مشکل آب شرب شهرستان آبیک هم برطرف شده و یکی از خواسته های بحق مردم این منطقه برآورده می شود.
زاهدی همچنین از محل احداث تصفیه خانه و اجرای خط انتقال آب سد طالقان به قزوین بازدید کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر