کد خبر: 884253
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار:
از یک کارگاه غیر مجاز عرضه مرغ در شهرستان برخوار یک تن مرغ قطعه بندی شده غیر مجاز توسط کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار کشف و ظبط شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار، دکتر فلسفی منش اظهار کرد: طی بازدید روزانه کارشناسان اکیپ واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار، یک تن مرغ قطعه بندی شده فاقد مشخصات در سردخانه یک کارگاه غیر مجاز در جاده زینبیه به حبیب آباد کشف و برای بررسی  بیشتر، محموله توقیف و نمونه برداری از آن صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: نگهداری و عرضه فرآورد های خام دامی فاقد هویت از جمله «تاریخ تولید و انقضاء، محل تولید» چه به صورت تازه و یا منجمد ممنوع بوده و با متخلفین برخورد خواهد شد.

فلسفی منش تصریح کرد: فرآیند منجمد کردن فرآورده های خام دامی می بایست بر اساس اصول بهداشتی و با استفاده از تونلهای انجماد صورت پذیرد و در دمای منفی۱۸ درجه سانتیگراد قرار داشته باشد تا بتوان محصولات «گوشت و مرغ» را بسته به نوع آن تا یکسال بدون افت کیفیت نگهداری کرد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار اذعان داشت : طبیعتاً با توجه به نظارت کارشناسان در مراکز بسته بندی و همچنین رعایت کامل مسایل بهداشتی و استفاده از تجهیزات و امکانات جدید در امر بسته بندی مرغ  با قاطعیت تمام و صد در صد اعلام می کنیم که سلامت خانواده ها با مصرف مرغ بسته بندی شده، کاملاً تضمین شده است چراکه مراکز بسته بندی، کاملاً تحت نظر اداره بهداشت و اداره دامپزشکی قرار دارند و پزشکان متخصص در این مراکز مستقر هستند.

وی افزود :  نظارت های بهداشتی علاوه بر مرغ داری ها، از محل کشتارگاه نیز اعمال می شود و پزشکان مستقر در واحدها، با استفاده از تجهیزات استاندارد و مورد تأیید، کلیه فرآیندها را مورد بررسی و نظارت قرار می دهند.

فلسفی منش در پایان خاطر نشان کرد : تنها راه جذب مصرف کننده و جلب اعتماد او، کیفیت محصولات بسته بندی شده است. این محصولات دارای برچسب ها و مجوزهای لازم هستند و مراکز بسته بندی با کیفیت بهداشتی خود توانسته اند، اعتماد مردم را جلب کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار