کد خبر: 884195
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد دولت امریکا با تأیید نکردن پایبندی ایران به توافق هسته‌ای (برجام) فرصتی را فراهم کرده که باید آن را غنیمت دانست.
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دو‌‌‌شنبه در پیامی ویدئویی به اجلاس سالانه مؤسسه «سابان‌» درباره توافق هسته‌ای ایران مدعی شد:« رئیس‌جمهور ترامپ فرصتی را برای رفع کاستی‌های شدید برجام فراهم آورده است. من از شما در جامعه سیاستگذاری می‌خواهم که به تصمیم‌سازان در پایتخت‌های اروپا و همچنین کنگره امریکا کمک کنید تا نهایت استفاده را از این فرصت ایجاد شده ببرند». 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود را درباره برنامه هسته‌ای ایران تکرار کرد و گفت:‌ «ما نباید به رژیمی که مصرانه کمر به نابودی دولت یهودی بسته اجازه دهیم به تسلیحات هسته‌ای دست پیدا کند. ما اجازه نخواهیم داد که این رژیم حضور نظامی خود را در سوریه تقویت کند؛ تلاشی که به نظر می‌رسد با هدف نابودی ما آغاز شده است.» بر اساس این گزارش، نتانیاهو ضمن ابراز خوش‌بینی به ایجاد روابطی صلح‌آمیز میان اسرائیل و همسایگان این رژیم، در بخش دیگری از اظهاراتش مدعی شد:« نظام ایران سرانجام روزی سرنگون خواهد شد و مادران و پدران ایرانی در خیابان‌‌‌‌ها شادمانی خواهند کرد. اسرائیل برای احیای روابط و شراکتی بزرگ پیشقدم خواهد شد و به همین دلیل است که من اینقدر درباره آینده خوش‌بین هستم».

وی در این پیام ویدئویی همچنین ایران را به نازی‌های آلمان تشبیه کرد و مدعی شد:« ایران عزمی بی‌رحمانه به کشتار یهودیان دارد». نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت:« من مکرراً در مورد ایران صحبت می‌کنم، چون تاریخ را خوانده‌ام.»‌ نتانیاهو بزرگ‌ترین مخالف برجام است و آن را بد‌‌‌ترین توافق تاریخ اعلام كرده است. نتانیاهو از زمان روی كار آمدن دونالد ترامپ تلاش كرده با استفاده از سیاست ضد ایرانی وی، فشار‌‌‌ها علیه ایران را تشدید كند. این مسئله پس از شكست گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه و افزایش نفوذ منطقه‌ای ایران بیش از پیش در دستور كار قرار گرفته است. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار