کد خبر: 884166
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
جانشين فرمانده كل سپاه:
جانشين فرمانده كل سپاه در مراسم معارفه جانشين جديد نيروي زميني سپاه، عنوان كرد: ميدان جنگ نيروي زميني، چهار راهي است كه در آن سياست امريكا، اسرائيل، اروپا و برخي از كشورهاي منطقه مثل عربستان وجود دارد و كار بزرگي است.
به گزارش فارس، صبح دیروز مراسم معارفه جانشين جديد فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي برگزار شد. در اين مراسم، سردار روح‌الله نوري به عنوان جانشين جديد فرمانده نيروي زميني سپاه معارفه و از زحمات سردار عراقي قدرداني شد. گفتني است سردار روح‌الله نوري پيش از اين فرماندهي قرارگاه مدينه و فرماندهي سپاه كرمان را برعهده داشته است. 
در اين مراسم، سردار حسين سلامي جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، طي سخناني با بيان اينكه همه دشمنان ما به دنبال تغييرات اساسي در انقلاب و نظام ما هستند، اظهار داشت: ما تاكنون واقعيت‌هاي تلخ و پرمخاطره‌اي را در عمر انقلاب در سرزمين خود و ديگر سرزمين‌ها تجربه كرده و به اين نتيجه رسيده‌ايم كه اگر در زمين قادر به مهار و اداره تحولات باشيم، مي‌توانيم همه راهبردهاي دشمنان را به شكست واداريم. جانشين فرمانده سپاه با بيان اينكه تا زماني كه يك نظام تصويري از يك اقتدار مسلط ايجاد نكند به امنيت نمي‌رسد، گفت: نيروي زميني سپاه بدون اغراق توانسته نقش اقتدار را ترسيم كند. سلامي افزود: وقتي اين نيرو قادر است پشت سر هم با انواع مختلف عمليات‌هاي تهاجمي و دفاعي با هر تهديدي مقابله كند، مثلاً اگر قرار است در جنوب شرق چند عمليات انتحاري صورت بگيرد همه آنها را خنثي مي‌كند، اين همان نقش اقتدار است. وي ادامه داد: نيروي زميني سپاه در شمال‌غرب و شمال‌شرق و در سرزمين‌هاي ديگر مثل سوريه هم اين اقتدار را نشان داده و با سرشاخه‌هاي عمل دشمن مي‌جنگد. سلامي خاطرنشان كرد: ميدان جنگ نيروي زميني، چهار راهي است كه در آن سياست امريكا، اسرائيل، اروپا و برخي از كشورهاي منطقه مثل عربستان وجود دارد و كار بزرگي است. 
جانشين فرمانده سپاه گفت: نيروي زميني در حال تلاش است تا همه اجزاي قدرت خود نظير هوانيروز، پهپاد و جنگال را تكميل كند و اين نيرو رشد بسزايي در كسب اطلاعات از دور دست داشته است. سلامي با بيان اينكه عمليات نيرو، تجربيات زيادي را از سوريه و عراق و شمال‌غرب و جنوب‌شرق جمع‌آوري كرده و كاملاً به‌روز است، گفت: سازمان تحقيقات نيروي زميني احيا شده و جهش پيدا كرده و سازمان برتر جشنواره مالك اشتر نيز شده است. وي تصريح كرد: وقتي ايران امن است مثل اين است كه در قلب آتش گلستان درست كرده‌ايم و اين با امنيت كشوري مثل سوئيس و سوئد كه تهديدي ندارند، فرق مي‌كند. جانشين فرمانده سپاه در بخش ديگري از سخنان خود گفت: وقتي تروريست‌ها وارد مجلس شدند، نيروي زميني سپاه بود كه حرف آخر را زد و در كمك‌رساني به زلزله‌زدگان و برقراري امنيت در غرب‌و‌شرق كشور، عملكرد اين نيرو مايه افتخار است.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
با سلام .سپاه به وظیفه خود عمل کرد امنیت را به سوریه اورد .. حال اراداه وزارت صنایع را می طلبد که بازار بکر سوریه را با اجناس ایرانی پر کند .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار