کد خبر: 884019
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی :
مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۱۳ کانکس آماده انتقال به مناطق زلزله‌زده غرب داریم که اگر در امر انتقال آنها مساعدت شود کار اسکان موقت ما خاتمه می‌یابد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۱۳ کانکس آماده انتقال به مناطق زلزله‌زده غرب داریم که اگر در امر انتقال آنها مساعدت شود کار اسکان موقت ما خاتمه می‌یابد.

سرهنگ علی فراهانی مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی در جلسه مدیریت بحران استان مرکزی اظهار داشت: 23 واحد کانکس در منطقه‌ای که در دستور کار داریم مستقر کرده‌ایم، 13 کانکس هم آماده انتقال داریم که اگر برای انتقال آنها مساعدت شود کار ما در اسکان موقت خاتمه می‌یابد.

وی افزود: بسیج سازندگی استان مرکزی پس از وقوع زلزله طی فراخوانی بلافاصله در محل وقوع حضور یافته و کار خود را شروع کرد، براساس نقشه‌ای که تقسیم کار در آن مشخص بود 10 روستا در دشت ذهاب در دستور کار بسیج سازندگی استان قرار گرفت که و بانک اطلاعاتی آنجا را تهیه کردیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: از این 10 روستا هفت روستا دارای سکنه است، 130 خانوار ابلاغ اولیه برای بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان بود که بعد از زلزله این 130 خانوار به 187 خانوار ارتقاء یافت که شامل 757 نفر می‌شود.

معاون عمرانی استاندار مرکزی هم با اشاره به کمک برای ساخت مسکن در مناطق زلزله‌زده گفت: ستاد پشتیبانی استان به منظور این کار متشکل از چهار کمیته شامل کمیته ارسال ماشین‌آلات آواربرداری، کمیته اعزام نیروهای انسانی مجرب و مرتبط و کارآزموده به مسئولیت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، کمیته حمل و نقل مصالح و تجهیزات مورد نیاز و کمیته جمع‌آوری کمک‌های مالی تشکیل شود

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمین(ره) استان مرکزی هم با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد درراستای کمک به مناطق زلزله‌زده گفت: کمیته امداد براساس وظایف ذاتی که دارد با رویکرد اولیه جمع‌آوری کمک‌های مردمی از سوی خیران و مردم اقدام به کمک کرد و بیش از دو میلیارد و 700 میلیون تومان کمک مردمی در قالب خوراک، پوشاک و دیگر اقلام را به همراه سه کانکس به مناطق زلزله‌زده ارسال کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار