کد خبر: 883936
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا استان سمنان تاکید کرد:
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مدیرکل امنیتی و انتظامی استان سمنان با تمجید از عملکرد دولت تدبیر و امید در خصوص بستن مبادی قاچاق کالا گفت: دولت با تصویب قانون جامع مبارزه با قاچاق کالا حجم قاچاق کالا و ارز در کشور را به نصف رساند.
 حسن اسلامی راد این توفیق دولت را بی‌سابقه دانست و اظهار کرد: دولت دوازدهم همین سیاست را تا کاهش بیشتر این معضل اقتصادی ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به کاهش بالای قاچاق کالا در دولت یازدهم ادامه داد: بعد از تصویب قانون جامع مبارزه با قاچاق کالا در دولت یازدهم، میزان قاچاق از 25میلیارد دلار به 12.5میلیارد دلار کاهش یافت.

اسلامی‌راد اظهار امیدواری کرد: دولت دوازدهم با تداوم این سیاست در پایان کار خود حجم قاچاق کالا در سطح کشور را به زیر پنج هزار میلیارد دلار برساند.

دبیرکمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مدیرکل امنیتی و انتظامی استان سمنان با اشاره به نقش مهم مقابله با قاچاق در رونق تولیدذ و اشتغال گفت: با تحقق هدفگذاری‌های دولت تدبیر و امید در مبارزه با قاچاق گام‌های مهمی در شکوفایی اقتصادی کشور برخواهیم داشت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان از قاچاق کالا به عنوان یکی از بزرگترین معضلات اقتصادی کشور نام برد و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا به ایجاد اشتغال و تولید داخلی کمک شایانی خواهد کرد.

استاندار سمنان نیز در این جلسه بر لزوم مبارزه بی امان بر قاچاق تاکید کرد و گفت: در بحث قاچاق، قوانین بازدارنده باید به گونه ای باشدکه کسی به خود اجازه تخلف ندهد درغیراین صورت فرد متخلف پس از پرداخت جریمه، دوباره به قاچاق ادامه خواهد داد.

محمدرضا خباز با بیان اینکه باید مقابله با قاچاق را با عزم و اراده ملی بیش از پیش برای ریشه کن شدن و کاهش قابل قبول آن ادامه دهیم افزود: کالای قاچاق مانند موریانه‌ای بر کشور مسلط و آن را از درون متلاشی می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر