کد خبر: 883914
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان:
باید حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها تقویت شوند تا امنیت جامعه بیشتر شود و مشکلات اجتماعی کاهش یابد و نسل جوان با مشکلات کمتری رو به رو شوند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،  جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان در جلسه تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه امنیت یعنی آرامش خیال داشتن، اظهار كرد: جنگ‌های قرن 21 با قبل متفاوت است و ایران اسلامی با پیروزی در دفاع مقدس باعث شد مردم ایران سرافراز شوند و دلیل این پیروزی حاکمیت دین بود.

سرهنگ حسین حسین زاده  گفت : مردم همیشه همراه و پشتیبان مسئولان بوده‌اند و ایران یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است. حضور مردم پایبند به دین باعث شده مشکلات کاهش یابد و ایران امنیت خوبی داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر داعش پیروز شده بود جنگ با ایران اتفاق می‌افتاد اما به برکت فرمایشات مقام معظم رهبری و جانفشاني جوانان ایرانی اين گروه تروريستي شکست خورد. داعش می‌خواست کشورهای منطقه را تضعیف کند تا نتوانند در برابر اسرائیل بایستند ولی نتوانست حلقه مقاومت و وحدت کشورهای اسلامی را از بين ببرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: فضای سایبری بخش عمده‌ای از وقت مردم را درگیر خود کرده است و مردم بیش از هر چیز دیگری تحت تاثیر این فضا قرار گرفته‌اند. خلاقیت و نوآوری در همه زندگی بشر بوده است و باید متولیان نظم و امنیت نیز به روز باشند و خودشان را با شرایط وفق دهند.

حسین زاده خاطرنشان کرد: باید حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها تقویت شوند تا امنیت جامعه بیشتر شود و مشکلات اجتماعی کاهش یابد و نسل جوان با مشکلات کمتری رو به رو شوند.

هم‌چنين، نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: يكي از نیازهاي اصلی بشریت امنیت است و امروز نیروی انتظامی امنیت داخل کشور را به خوبی فراهم کرده است و فراتر از وظیفه خود خدمت می‌کند.

ابوالفضل ابوترابی فرد با اشاره به شكست داعش اظهار کرد: با وجود اینکه نيروهاي داعش 75 درصد سوریه را در دست و پیشرویی‌های در عراق داشتند با عنایت خدا و فرمایشات رهبری و مدافعان حرم شکست خوردند و به هدف شوم خود نرسیدند.

وی ادامه داد: بالاترین نیاز اصلی بشریت امنیت است و امروز نیروی انتظامی امنیت داخل کشور را به خوبی فراهم کرده است و فراتر از وظیفه خود خدمت می‌کند.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تكريم فرمانده انتظامی سابق شهرستان تصریح کرد: سرهنگ محمدحسین باباکلانی یک فرمانده انتظامی بسیجی، خود جوش، مردم دار است كه با امکانات کم در خدمت نظام بود و در مدت فعاليت او امنیت شهرستان مثال زدنی بود.

هم‌چنين، فرماندار شهرستان تیران و کرون افزود: تشكيل شورای اجتماعی کشور یک موضوع بسیار مهم بود و در اين شورا مشخص شد نیروی انتظامی در بحث بهداشت روانی نقش بسزايي دارد و موظف است پس از بروز برخي رويدادها نظم را به جامعه برگرداند.

علی رحمانی ادامه داد: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقای تشکل‌های اجتماعی، صیانت از حریم امنیت عمومی و تلاش برای رشد فضائل اخلاقی از اهداف تشكيل اين شورا است و سیاست آن مردم محور کردن آسیب‌های اجتماعی است.

وی اضافه کرد: اقتصاد شهرستان متوسط روبه پایین است و مردم روستاها به دلیل خشکسالی تغییر شغل دادند که این تغییر شغل و رها کردن کشاورزی آسیب‌های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار شهرستان تیران و کرون تصریح کرد: شهرستان تیران و کرون پتانسیل‌های خوبی برای سرمایه گذاران در بخش‌های کشاورزی، دام و طیور و صنعتی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار