کد خبر: 883896
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
نمایش کمدی «عروسی» نوشته نیکولای گوگول به کارگردانی وحید اخوان در تالار قشقایی روی صحنه می‌رود.
وحید اخوان در راستای اجرای متون روسی این بار به سراغ «عروسی» نوشته نیکولای گوگول با ترجمه آبتین گلکار رفته است. این نمایش قرار است از روز یکشنبه 12 آذر توسط سیاوش طهمورث در تالار قشقایی گشایش یابد.
 
وحید اخوان پیشتر نمایش «خرس» چخوف را در سال 1394 و «امشب فقط برای تو» چخوف را در سال 1395 در تماشاخانه انتظامی روی صحنه برده بود. او در سال 1393 نیز متن عروسی گوگول را اجرا کرده بود.
 
«عروسی» کمدی انتقادی گوگول، داستان ورود همزمان چند خواستگار برای ازدواج با دختری متمول است که آرزوی وصلت با اشراف زاده‌ای را دارد. خواستگاران برای آنکه خود را در دل دختر دم‌بخت جا کنند ‌و در همان حال‌، سایر رقیبان را از چشم او بیندازند‌، به انواع و اقسام حیله‌ها و ترفند‌ها متوسل می‌شوند‌.
 
در این نمایش بازیگرانی چون حبیب دهقان‌نسب، کاظم هژیرآزاد، محمد ساربان، علیرضا درویش‌نژاد، هومان سالکی، سودابه صادقی، الهام ذوالفقاریان، آسیه عطوفی، فاطمه پورمحمدی، محمدرضا خادمی و وحید اخوان ایفای نقش می‌کنند.
 
عوامل این نمایش عبارتند از طراح لباس: وحید اخوان، طراح صحنه: وحید اخوان و فرشید حیدری، طراح نور: بابک شاه علیزادگان، طراح گریم: بهمن صنیعی، طراح پوستر: امیر اردستانی، دستیاران کارگردان: سبا امیری و قدرت رهبری، مدیر صحنه: مهسا ربیعی، منشی صحنه: ریحانه اشتری و مشاور رسانه: محمد وفایی از عوامل اجرایی این نمایش هستند.
 
«عروسی» تا بیست و هفتم آذر، هر روز به جز شنبه‌ها در تالار قشقایی مجموعه تئات رشهر رأس ساعت 19 اجرا می‌شود.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار