کد خبر: 883841
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
حاجي‌بابايي:
رئيس فراكسيون نمايندگان ولايي مجلس شوراي اسلامي گفت: ضرورت دارد نواقص دستگاه ديپلماسي برطرف و در اين حوزه قدرتمندانه‌تر برخورد شود. 
حميدرضا حاجي بابايي در گفت‌وگو با خانه ملت، درخصوص عملكرد 100 روزه دولت دوازدهم، اظهار داشت: گزارش روحاني دلچسب نبود و نتوانست گزارشي باشد كه شنونده را مجاب كند.  رئيس فراكسيون نمايندگان ولايي مجلس شوراي اسلامي بيان كرد: باتوجه به آمار و ارقامي كه از سوي رئيس‌جمهور مطرح شد، توقع اين بود كه با دست پرتري اين گزارش ارائه شود، زيرا اين دولت در چهار سال گذشته نيز با همين رويكرد فعاليت داشته است.  وي افزود: شايد به دليل وجود برخي مشكلات كه در كشور است، دولت با سختي كارها را جلو مي‌برد و يكي از دلايل موفق نبودن وجود همين مشكلات باشد، ولي در مجموع اين گزارش نتوانست جامعه را مجاب كند.  نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي درخصوص فعاليت ديپلماسي دولت دوازدهم، گفت: سياست خارجي ما به دليل اينكه خيلي از مسائل باهم مرتبط است، مانند مقاومت که جزو سياست خارجي محسوب مي‌شود، موفقيت‌هاي بزرگي به دست آورده ولي در برخي مذاكرات كه طرف مقابل ما امريكاست و صرفاً كار ديپلماسي انجام شده، دچار ضعف‌هايي هستيم كه اين نواقص برطرف شود و در اين حوزه قدرتمندانه‌تر برخورد شود. 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
1
روزی شاعری جوان و جویای نام دیوان شعر خود را نزد استاد خویش برده و از او می خواهد پس از مطالعه، ابیات و بخشهائی را که نیازمند اصلاح است با دایره علامت گزاری نموده و جهت اصلاح به وی عودت دهد. چند روز بعد غلام استاد کتاب شعر را در حالیکه دایره بزرگی بر روی جلد و عنوان کتاب شعر کشیده شده بود، به شاعر جوان تحویل می دهد!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار