کد خبر: 883788
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
وزیر اطلاعات از انهدام ۱۲۰ تیم تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشور خبر داد.
پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی در نشست شورای اداری استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: دشمن علی‌رغم شکست داعش در منطقه به‌دنبال ضربه‌زدن به نظام اسلامی است و در این مسیر نباید غفلت کرد.

وی با اشاره به ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) افزود: حضرت رسول اکرم (ص) عقل کل عالم خلقت و همیشه پیروز میدان‌های نبرد بودند. وزیر اطلاعات با بیان اینکه پیامبر اعظم (ص) کمتر از ربع قرن در سرزمین برهوت و درمیان قبائل متفرق امت وسط را تشکیل داد، بیان کرد: ایشان در کمترین زمان ابرقدرت‌های جهان را مقهور ساخت.

علوی با بیان اینکه باید‌در جهت پیاده‌سازی آموز‌های اسلام و آموزه‌های پیامبر (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) گام برداریم، تصریح کرد: تنازع و مشاجره سبب زمین‌گیر شدن امت‌ها می‌شود و مسئولان و مردم باید همگرایانه در زمینه پیشبرد امور فعالیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: نگاه به مسئولیت و امکانات مادی، امتحانی الهی است و باید به این مسائل به‌عنوان ابزار خدمت رسانی نگریسته شود، خدمت به مردم نعمتی از سوی خداوند متعال است و شکر این نعمت باید با خدمت‌رسانی بیشتر همراه باشد.

وزیر اطلاعات بر حفظ کرامت، حرمت و شخصیت مردم تاکید کرد و افزود: در فرهنگ اسلام و قرآن همه‌چیز در محوریت مردم است.

وی با بیان اینکه امروز نیز خاستگاه نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و همه مسئولان به برکت رشادت‌ها و حضور در صحنه این مردم خدمتگزار آنان هستند، گفت: با کسانی که بد برخورد می‌کنند نیز باید خوب رفتار کرد تا روابط طرفین حسنه شود.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش به مسائل گره خورده استان البرز با استان تهران اشاره کرد و گفت: مسائل تهران بدون پیوست امنیتی با این استان امکانپذیر نیست. دشمنان درصدد به چالش کشیدن امنیت کشور هستند و نیرو‌های امنیتی و شورای تامین باید با هوشیاری کامل نقاط کور را شناسایی کند تا جلوی اقدامات دشمنان را بگیریم.

علوی گفت: درشرایطی که متزلزل‌ترین شرایط امنیتی را در منطقه شاهد بودیم، در کشور اسلامی ایران به کرار شاهد ضربه‌خوردن تیم‌های تروریستی بودیم و بیش از ۱۲۰ تیم تروریستی که قصد عملیات خراب‌کارانه را در کشور داشتند، منهدم شدند. این دستاورد‌ها با تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف و همدلی میان آن‌ها به‌دست آمده و سربازان گمنام امام زمان (عج) نقش بی‌بدیل خود را ایفا کرده‌اند.

وی با اشاره به حساسیت و تنوع قومی مذهبی استان البرز افزود: مدیران استان باید از این ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده کنند.

علوی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) در هر استانی منشا خیر و برکت، هستند، بیان کرد: مدیرکل جدید اطلاعات استان البرز فعالیت خود را از امروز آغاز می‌کند.

وزیر اطلاعات در این نشست، با قدردانی از زحمات مدیرکل سابق اطلاعات استان البرز، مدیرکل جدید اداره اطلاعات این استان را معرفی کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار