کد خبر: 883752
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس:
در جلسه مشترک مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدیر کل اسناد و موزه نیروی انتظامی بر تعامل بیشتر برای بیان نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس تاکید شد.
 در جلسه مشترک مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدیر کل اسناد و موزه نیروی انتظامی بر تعامل بیشتر برای بیان نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس تاکید شد.

در این جلسه دکتر علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: نیروهای انتظامی شامل ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی در 8 سال دفاع مقدس نقش مهمی داشته که باید به خوبی معرفی شود.

وی افزود: نيروهاي انتظامي در دوران جنگ تحميلي علاوه بر برقراري نظم و امنيت در داخل كشور در جبهه هاي حق عليه باطل نيز خوش درخشيدند و حضوري تاثيرگذار در كنار نيروهاي ارتش ،سپاه وبسيج داشتند.

جعفری اظهار داشت:  بر اساس نقشه جامعی که توسط موزه در حال تدوین است نقش تمامی سازمان ها ، یگان ها و رده های موثر در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به تناسب دیده خواهد شد.

در ادامه سرهنگ بهرام آینه وند مدیر کل اسناد و موزه نیروی انتظامی با اشاره به تفاهم نامه موزه انقلاب اسلامی و مرکز اسناد و موزه ناجا در سال 92 اظهار داشت : همکاری و تعامل خوبی با موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حوزه بیان نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است .

وی افزود: مرکز اسناد و موزه نیروی انتظامی تمامی اسناد موجود در دوران دفاع مقدس در مورد فعالیت ژاندارمری ، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی را جمع آوری کرده است و نسخه ای از این اسناد در اختیار موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قرار خواهد گرفت.

در ابتدای جلسه علی اصغر فلاح زاده معاون پژوهش و مطالعات دفاع مقدس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گزارشی از روند اجرای تفاهم نامه فی مابین دو مجموعه ارائه کرد و گفت: تا کنون 480 جلسه احصاء تاریخ شفاهی دفاع مقدس با حضور پیشکسوتان نیروی انتظامی برگزار شده است.

وی برگزاری همایش پیشکسوتان ژاندارمری ، نمایشگاه فعالیت های نیروی انتظامی و اهداء  12 عنوان از کتاب خاطرات ژاندارمری به کتابخانه تخصصی شهید سوداگر را از دیگر همکاری های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مرکز اسناد و موزه ناجا بر شمرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار