کد خبر: 883733
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان اعلام کرد:
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و دبیر سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان سمنان از شرکت 50 شرکت دانش‌بنیان و واحد فناور در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: علاوه بر این شرکت‌ها و مراکز 35دانشگاه و دستگاه اجرایی استان در این نمایشگاه حضور دارند.
 سیف‌الله سعدالدین در نشست خبری که به مناسبت برنامه‌های ستاد هفته پژوهش در استانداری سمنان برگزار شد اظهار کرد: ومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان سمنان 12 تا 14 آذر ماه در سمنان برگزار می‌شود.

وی کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی و معرفی دستاوردهای پژوهشی دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و دستگاه‌های اجرایی و واحدهای فناور استان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و افزود: سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان سمنان در فضایی به وسعت دو هزار مترمربع در دانشگاه پیام نور سمنان برگزار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان محصولات و خدمات فناورانه ارائه شده در این نمایشگاه را بالغ بر 200 مورد برشمرد و گفت: حضور مخترعان و صاحبان طرح‌ها و ایده‌های فناورانه در این نمایشگاه فرصت خوبی برای ارتباط سرمایه‌گذاران این بخش با فعالان فناوری و صاحبان ایده است.

وی از رشد 40 درصدی طرح‌‌ها و ایده‌های ارائه شده و دستگاه‌های مشارکت‌کننده در نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: یکی از مزیت‌های نمایشگاه امسال برگزاری پنل‌های تخصصی در حوزه‌های مرتبط با فعالیت واحدهای فناور، شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های خصوصی حاضر در نمایشگاه است.

سعدالدین از ارائه مشاوره رایگان در خصوص ثبت اختراعات ، ثبت علائم تجاری و طرح‌های صنعتی و...در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و گفت:مراجع مرتبط با صدور مجوزهای مالکیت فکری با حضور در این نمایشگاه به علاقه‌مندان و فعالان این حوزه مشاوره و خدمات ارائه می‌دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر