کد خبر: 883730
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان خبر داد
رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان از برگزاری جشنواره ایده‌های برتر همزمان با برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری در سمنان خبر داد.
دکتر داود فیض بااعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره ایده‌های برتر در چهار حوزه علوم پایه، علوم پزشکی، علوم فنی و مهندسی و علوم انسانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود افزود: سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان سمنان و جشنواره برترین‌های هفته پژوهش استان سمنان از جمله برنامه‌های هفته پژوهش در استان است و جشنواره ایده‌های برتر نیز در ذیل این برنامه‌ها برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان از تجلیل از صاحبان ایده‌های برتر در هر بخش در جشنواره استانی هفته پژوهش خبر داد و تصریح کرد: آن دسته از ایده‌های ارسالی که ظرفیت تجاری سازی و سرمایه‌گذاری را داشته باشند در اختیار فعالان این بخش قرار می‌گیرند.

وی بر لزوم ایجاد ارتباط بین دانشگاه و صنعت تاکید کرد و گفت: با ایجاد این ارتباط و تجاری‌سازی ایده‌ها و تولید ثروت از آنها به حل مشکل اشتغال در کشور نیز کمک خواهد شد.

سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان سمنان 12 تا 14 آذر ماه در دانشگاه پیام‌نور سمنان برگزار می‌شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار