کد خبر: 883671
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک خبر داد
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک از تلاش به منظور ایجاد شرکت سرمایه‌گذاری پایدار در شهر اراک خبر داد.

علیرضا مرادی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک اظهار کرد: یکی از معضلات اساسی شهرداری‌ها در اختیار نداشتن درآمد پایدار است که موجب شده همواره با مشکلات مالی و دست و پنجه نرم کنند.

وی تصریح کرد: برخورداری شهرداری‌ها از درآمد پایدار می‌تواند مسئولان شهری را در اجرای هرچه بهتر و بیشتر طرح‌های عمرانی یاری برساند، که در این راستا ایجاد سرمایه‌گذاری پایدار برای همیشه به معضلات اساسی شهرداری‌ها پایان خواهد داد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه طرح سرمایه‌گذاری پایدار برای همیشه شهرداری را از بن بست مالی نجات خواهد داد، گفت: در این زمینه با تعدادی از سرمایه‌گذاران رایزنی‌های لازم صورت گرفته و امیدواریم هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

مرادی افزود: با جذب این سرمایه‌گذاران می‌توان به عمران و آبادانی هرچه بیشتر شهر امید بست و شاهد تحولات عمیقی در منطقه بود.

وی با بیان اینکه کمیسیون برنامه و بودجه شورا جلسات کارشناسی خود را به منظور بررسی بودجه سال آینده شهرداری آغاز کرده است، بیان داشت: بخشی از بررسی‌های بودجه سال آینده شهرداری انجام شده، شورای شهر به دنبال این است که برنامه‌ای ارائه دهد تا بودجه مصوب تحقق یابد و در پایان سال شهرداری بدهکاری نداشته باشد، ضمن اینکه بتواند پروژه‌های جدید را طراحی و عملیاتی کند.

وی گفت: یکی دیگر از مسائلی که کمیسیون بودجه با جدیت آن را دنبال می‌کند پرداخت 9 درصد ارزش افزوده حق شهروندی است که باید وضیت پرداخت و نحوه خرج کردن آن تعیین تکلیف شود، 9 درصد حق شهروندان باید در راستای عمران و آبادانی شهر و اجرای خدمات شهری به حساب شهرداری‌ها ریخته شود.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار