کد خبر: 883665
لینک کوتاه: http://www.Javann.ir/003hsf
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
با حضور مسئولین انجام شد:
ارائه 21 خدمات غیر حضوری آبفای جنوب غربی استان تهران در دفاتر پیشخوان دولت با حضور جمعی از مسئولین آغاز شد.
 ارائه  21 خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران به بخش خصوصی و دفاتر پیشخوان دولت  با حضور مدیرعامل و معاونین این شرکت ،معاون اداری مالی ، فرمانداری اسلامشهر و جمعی دیگر از مسئولین در شهر چهاردانگه  به طور رسمی آغاز شد .
باراه اندازی این طرح 21 خدمت از مجموع خدمات  شرکت آبفای جنوب غربی استان تهران  از طریق بخش خصوصی و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت  ارائه خواهد شد .
کمال غریبی  معاون  درآمد و امو ر مشترکین  شرکت آبفای  جنوب غربی استان تهران   درآیین  راه اندازی این  طرح در جمع خبر نگاران  اظهارداشت : درراستای  اجرای کردن اصل 44 قانون  اساسی واجرای سند چشم انداز 1420 بخشی از خدما ت شرکت آبفای  جنوب غربی  استان   به بخش خصوصی واگذار شده است .
غریبی بیان کرد:با ارائه 21 نوع خدمات  شرکت آبفا به بخش خصوصی و دفاتر پیشخوان دولت، علاوه بر کاهش هزینه ها ی حاری شرکت ،زمینه رضایت مندی بیشتر مشترکین فراهم آمده و ضمن سرعت بخشیدن به امورمرا جعه کنندگان،شاهد کاهش  سفرهای غیر ضروری  شهروندان خواهیم بود.  
وی افزود:کاهش هزینه های مشترکین ،کاهش سفرهای ،جلوگیری ازاتلاف وقت مشترکین ، ایجا د  امنیت و آرامش بیشتر ، پیشگیری از بروز تخلفات احتمالی ،  ایجاد  اشتغال  و خدمات رسانی  بیشتر به  هموطنان  از دیگر  اهداف  و مزایای اجرای این طرح  می توان نام برد .
غریبی  تاکید کرد:  شرکت آبفای جنوب غربی استان تهران با ارائه  این 21 طرح  غیرحضوری به  دفاتر پیشخوان  دولت ،  پیشتاز در ارائه خدمات غیر حضوری بوده و مشترکین  به سهولت و در هر ساعت از شبانه روزاز مراحل انجام   اقدامات  شرکت مطلع  شده و پیگیر امور مربوط به خود شوند. 
وی افزود:خدمات خرید انشعاب آب خانگی نقدی،پرداخت الکترونیک  قبض آب بهاء ،انجام خدمات پس از فروش ازقبیل تغییرنام ،استعلام محضری ،تصحیح قرارداد،تغییر قطر،آزمایش کنتور،جمع آوری ویا ادغام انشعاب و... ازجمله اموری است که ،شهروندان می توانند بدون مراجعه حضوری به  ادارات اموربهره برداری آب وفاضلاب شهرهای تحت پوشش ازاین خدمات بهره مند شوند.
معاون درآمد وامورمشترکین آبفای جنوب غربی استان تهران،بیان کرد:مشترکین این شرکت همچنین  می توانند با نصب نرم افزارهمراه آب برروی گوشی هوشمند تلفن همراه خود از خدمات دیگر این شرکت از جمله  اطلاع رسانی به مشترکین  در خصوص مدیریت  مصرف آب ، فروش و خدمات پس از فروش ، مشاهده صورتحساب  ، اعلام کارکرد کنتور و پیگیری درخواستهای جاری و...  استفاده نمایند . 
 وی  گفت : در مرحله  نخست  ارائه  خدمات غیر حضوری  در دفاترپیشخوان دولت  شهرهای  چهاردانگه ، نسیم شهر و رباط کریم    آغاز شده و به منظور آشنایی مدیران و کارکنان این دفاتر   طی یک ماه گذشته   تحت آموزش های لازم قرار گرفته و مهارت کافی  را بدست آورده اند .
غریبی  با اشاره  به اینکه با واگذاری خدمات به دفاترپیشخوان دولت  هزینه های  خدمات هیچ  گونه تغییری  نخواهند کرد، خاطر نشان کرد: ما بدنبال  ارائه خدمات  رسانی بیشتر و بهینه تر به  مردم هستیم  و با ارائه  این خدمات درتلاش هستیم  گام مثبتی  در جهت   تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات  مطلوبتر در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه مالی  ، به مشترکین خدمات موردنیازشان را ارائه نماییم. 
 انتهای پیام 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
نام:
ایمیل:
* نظر: