کد خبر: 883504
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
فرماندار اصفهان :
بسیج در عرصه های اقتصاد مقاومتی فعالیت های خوبی انجام داده و کمک بسیج درزمینه محرومیت زدایی که از روستاها انجام می شود، بسیار قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،فرماندار اصفهان در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بسیج اصفهان در جمع خبرنگاران با تبریک هفته گرامیداشت بسیج و پیروزی های جبهه  مقاومت دربرابر داعش، اظهار کرد: این نمایشگاه بسیار باشکوه و باارزش نمایانگر فعالیت های بسیجیان عزیز در عرصه های مختلف از جمله عرصه های فرهنگی، سازندگی و  رسانه بود.

احمد رضوانی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در جهت اهداف انقلاب اسلامی و شهدای عزیز قدم برداریم، عنوان کرد: بنده نیز توفیق داشتم که در سال 62، 64 و 65 از طرف جاهد سازندگی و بسیج به جبهه های حق علیه باطل اعزام بشوم و در کنار بسیجیان قرار بگیرم.

وی در رابطه با برنامه های فرمانداری اصفهان برای تحقق شعار سال، عنوان کرد: فرمانداری اصفهان به همراه دستگاه های زیرمجموعه اقدامات خوبی را انجام داده است و علاوه بر تشکیل جلسات، توجیه افراد و ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی زی ربط، فعالیت هایی را در شهرهای مختلف شهرستان انجام داده است.

رضوانی با اشاره به فعالیت های بسیج در عرصه های اقتصاد مقاومتی، گفت: فعالیت های خوبی که به کمک بسیج در زمینه محرومیت زدایی از روستاها انجام می شود، بسیار قابل تقدیر است.

فرماندار اصفهان ادامه داد: فرمانداری نیز با هراهی و همکاری دستگاه های ذی ربط اقداماتی در رابطه با اهدای وام های بلند مدت و حتی بلاعوض در عرصه اقتصاد مقاومتی انجام داده است.

وی با بیان اینکه در کلانشهر اصفهان علی رغم تلاش هایی که صورت گرفته شاهد مشکلات بزرگی هستیم، تصریح کرد: یکی از مشکلات شهرستان به ویژه در منطقه شرق اصفهان، بحث کمبود آب است که کشاورزان ما در این زمینه با سختی های زیادی مواجه هستند.

رضوانی اذعان کرد: بحث آلودگی هوا و ترافیک شهر اصفهان از دیگر مشکلات این کلان شهر محسوب می شود که امیدواریم با برنامه ریزی هایی که انجام شده و درحال انجام است، ما شاهد یک شهر آرام و بدون آلودگی باشیم و بتوانیم در این زمینه اقدامات خوبی را انجام دهیم.

فرماندار اصفهان با اشاره به نگرانی هایی که در بین مردم در رابطه با خشکی زاینده رود و خشکی هوا وجود دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش هایی که صورت گرفته است هم شاهد جاری شدن آب در رودخانه زاینده رود و کاهش آلودگی هوا باشیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر