کد خبر: 883501
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نجف‌آباد:
با تشویق اهالی و رسیدگی به امور ومشکلات روستائیان ناحیه نجف آباد بسیار موفق بوده وتوانسته در زمینه خود کفایی روستائیان مانند پرورش شتر مرغ ، زنبورعسل ،تولید قارچ ، گشت گیاهان دارویی ،ترویج بانوان به تولید فرش و...گامهای اساسی بردارد.

به گزارش  عرفان منش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد با تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت، اظهار داشت: سپاه نجف آباد امسال فعالیت خود را با شعار« بسیج مردم سالاری دینی » آغاز نمود ودر هفته بسیج اقدام به برگزاری جشنواره گروههای سرود بسیج ، عطر افشانی 12گلزار شهدای شهرستان نجف آباد ، دیدار با خانواده معزز شهداو700 برنامه که درسطح حوزه ها و پایگاههای این ناحیه انجام شد .

 مهدی ساعی با اشاره به فرهنگ سازی واشاعه وترویج اقتصاد مقامتی که مد نظر امام خامنه ای (مدظله العالی ) است گفت :در این ناحیه به علت اینکه بیشترین روستاها را در منطقه خود دارد ، با تشویق اهالی و رسیدگی به امور ومشکلات روستائیان بسیار موفق بوده وتوانسته در زمینه خود کفایی روستائیان مانند پرورش شتر مرغ ، زنبورعسل ،تولید قارچ ، گشت گیاهان دارویی ،ترویج بانوان به تولید فرش و...گامهای اساسی بردارد.

وی خاطر نشان کرد : در سال 95 نمایشگاهی با 89 غرفه با کمک شهرداری از دستاورد  روستائیان وتولید کنندگان محصولات اقتصاد مقاومتی برگزار نمودیم که الحمدلله با استقبال خوبی هم مواجه شدیم که اگر فضای بیشتری داشتیم تا 250 غرفه نیز می توانستیم نمایشگاه را توسعه بدهیم.

فرمانده ناحیه نجف آباد افزود :این ناحیه در سال 95-96 مبلغ دو میلیارد تومان تسهیلات به طرح و توسعه اقتصاد مقاومتی اختصاص دادتا بتواند در مناطق محروم با ایجاد اشتغال چهره فقر وبیکاری را بزداید.

سرهنگ ساعی نیروههای بسیج نجف آباد با روحیه اینکه باید چهره فقر ومحرومیت را از منطقه برطرف نمائیم اذعان نمود :در همین راستابا حضور گروههای بسیج در رشته های مختلف در منطقه پشت کوه فریدن برای اهالی مسجد ،آشپزخانه ، سرویسهای بهداشت ،حمام ،حسینه و خانه عالم احداث نمودیم وانشاالله با گروههای جهادی در سال 97 این حرکت خیر اندیش استمرار پیدا خواهد کرد .

وی بیان داشت : ما شعار را تبدیل به عمل نمودیم وبا گروههای دانش آموزی فراتراز انچه که در نظرمان بود عمل شد وبااین گوه توانستیم بسیاری از مدارس که نیاز به تعمیر وبازسازی داشت را به کمک آموزش وپرورش برویم و مدارس زیادی را نوسازی نمائیم.

فرمانده ناحیه نجف آباددر ادامه  بسیج را امتداد حرکت انبیا و اولیا الهی برشمرد و افزود: فرهنگ و تفکر بسیج مدیون حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است که با بصیرت و روشنگری‌های خود این خط الهی را تا اقصی نقاط جهان امتداد دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف‌آباد بیان داشت: این فرهنگ الهی امتداد حرکت عاشورایی اباعبدالله است و رمز ماندگاری و ایستایی انقلاب اسلامی در سایه تفکر بسیج است که باید پرچم همین فرهنگ را به دست صاحب اصلی‌اش برسانیم.

وی به پیروزی جبهه مقاومت و پیام سردار سلیمانی به رهبری ادامه داد: سردار سرافراز و دشمن‌شکن، سردار سلیمانی که وعده ریشه‌کنی داعش را در عرض 3 ماه داده بود، با تلاش بسیجیان، در کمتر از این مدت نابودی ددمنشان و تجاوزگران را اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش باعث شد تا الان جهان به این نتیجه برسد که ایران طلایه‌دار مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم، تعدی و نسل‌کشی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار