کد خبر: 883257
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
استاندار اصفهان:
انتقاد استاندار اصفهان ازعدم همکاری برخی از دستگاه‌ها به‌ ویژه بانک‌ها با ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ،مطلوب نیست واحتمالاً بانک‌ها دلایل و محدودیت‌های خود را برای این عدم همکاری دارند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به ‌نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان اظهار داشت: سیاست قطعی مدیریت استان حمایت از سرمایه گذاری بوده و در این راه تمامی موانع را با کمک مردم و دستگاه‌های مربوطه برمی‌داریم.

وی با بیان اینکه همکاری برخی از دستگاه‌ها به ویژه بانک‌ها با ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطلوب نبوده، گفت : احتمالاً بانک‌ها دلایل و محدودیت‌های خود را برای این عدم همکاری دارند که لازم است در جلسه‌ای به صورت مشروح دلایل و انتظارات بانک‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: بانک‌ها در مواردی سخت‌گیری برخی دستگاه‌های نظارتی را دلیل عدم همکاری کامل با ستاد اعلام می‌کنند که این مورد در دیدار با مدیرکل بازرسی استان مورد تأکید قرار گرفت.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در این دیدار تأکید شد که سیاست مچ‌گیری جای خود را به سیاست حمایت‌گرایانه دهد و دستگاه‌های نظارتی به صورت موسع با قانون برخورد کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه نسبت مصارف به منابع در اکثر بانک‌ها حدود 30 درصد است، بیان کرد: باید مشخص شود که بقیه مصارف بانک‌ها در کجا و چه محلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و این موضوع نیز باید در جلسه فوق العاده‌ای مورد بررسی قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر