کد خبر: 883130
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
مدیرکل کمیته امدا امام خمینی (ره) استان اصفهان:
کمک‌های جمع‌آوری‌شده مردم برای رفع مشکلات و نیازمندی‌های محرومان در سرفصل‌های مختلف از جمله تأمین مسکن، هزینه‌های درمانی، اشتغال، تحصیل، تأمین جهیزیه و کمک به امر ازدواج جوانان نیازمند هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)  استان اصفهان با اشاره به مشارکت مردم در صدقه، اکرام ایتام و محسنین اظهار داشت : این طرح‌ها در کنار ترویج و توسعه انفاق، احسان و نیکوکاری به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت عموم مردم و خیران برای فقرزدایی و توانمندسازی نیازمندان در جامعه است.

حمیدرضا شیران با بیان اینکه 501 هزار 392 صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان نصب و توزیع‌شده است، گفت: مردم نیکوکار استان اصفهان در هشت‌ماهه نخست سال جاری 17 میلیارد 177 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که از میانگین کشور بالاتر هستن.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان عنوان کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده مردم برای رفع مشکلات و نیازمندی‌های محرومان در سرفصل‌های مختلف از جمله تأمین مسکن، هزینه‌های درمانی، اشتغال، تحصیل، تأمین جهیزیه و کمک به امر ازدواج جوانان نیازمند هزینه می‌شود.

وی با تقدیر از کمک مردم و خیران به نیازمندان، افزود: بیش از 469 هزار 228 خانوار در استان مشترک صندوق صدقات کوچک کمیته امداد هستند که با صدقات خود بخش بزرگی از مشکلات نیازمندان را برطرف می‌کنند.

شیران با اعلام اینکه این نهاد در ارائه و دریافت خدمات از روش‌ها و فناوری‌های نوین و جدید استفاده می‌کند، ادامه داد: عموم مردم برای افزایش ضریب امنیت و سرعت در خدمت‌رسانی جهت پرداخت صدقه می‌توانند از کد الکترونیکی USSD و شماره‌گیری # 031*8877* استفاده کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار