کد خبر: 883074
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
مدیر توسعه و انتقال فناوری دانشگاه فردوسی مشهد:
مدیر توسعه و انتقال فناوری دانشگاه فردوسی مشهد از برگزاری هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان خراسان رضوی به مناسبت هفته پژوهش از 17 الی 20 آذرماه جاری در مشهد خبر داد.

 دكتر امیر ملك‌زاده با اعلام اینکه نمایشگاه پژوهش و فناوری از 17 الی 27 آذرماه جاری در سطح استانی و ملی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: امسال نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی از 17 الی 20 آذرماه با مشارکت جهاددانشگاهی استان، دانشگاه‌های فردوسی و علوم پزشکی مشهد در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: برگزاری سه رویداد ایده پردازی و استارت آپ ویکند در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان پیش بینی شده است. برخلاف سال گذشته دو واحد شتاب دهنده نیز در این نمایشگاه درنظر گرفته شده است.

 

مدیر توسعه و انتقال فناوری دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: امسال  بیش از 22 برگزیده در این نمایشگاه نخواهیم داشت و معرفی برگزیدگان حقیقی را به دستگاه های اجرایی واگذار کرده‌ایم.

 

ملك‌زاده از احتمال حضور وزیر علوم در هجدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خبر داد و خاطرنشان کرد: افتتاحیه این نمایشگاه 17 آذرو اختتامیه نیز 20  آذرماه درنظر گرفته شده است. کمیته فناوری به پارک علم و فناوری خراسان و کمیته اطلاع رسانی به شهرداری مشهد واگذار شده است.

 

وی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی، گفت: خیلی در حق فارغ التحصیلان بی انصافی می کنیم؛ آنان را افرادی می دانیم که دانش کافی را برای ورود بازارکار ندارند، درحالیکه تمام آنان اینگونه نیستند و شاید مشکلاتی نیز در فضای کار وجود داشته باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار