کد خبر: 883025
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
عليرضا كريمي نامي است كه اين روزها در فضاي مجازي زياد شنيده مي‌شود.
فريدون حسن
عليرضا كريمي نامي است كه اين روزها در فضاي مجازي زياد شنيده مي‌شود. جوگيرهاي اين فضا هم خواسته و ناخواسته در زمين دشمن چنان بازي مي‌كنند كه خودشان هم نمي‌دانند.  پسر خوب كشتي ايران براي دومين بار از رسيدن به مدال بازماند، آن هم به اين دليل كه نبايد مقابل كشتي‌گير نماينده رژيم صهيونيستي حاضر مي‌شد. حالا غافلان و آنها كه آب به آسياب دشمن مي‌ريزند هشتك راه بيندازند و به حرف زدن از مسائل سياسي و توجيهات بي‌منطق و تكراري روي بياورند.

بهتر است آنها كه اين روزها به هواخواهي از عليرضا كريمي دوباره مبارزه با استكبار جهاني و صهيونيست بين‌الملل را هدف قرار داده‌اند، توجه داشته باشند كه رژيم صهيونيستي طي سال‌هاي گذشته نه تنها جبهه مقاومت بلكه در رأس اين جبهه ايران اسلامي را هدف حملات خود قرار داده است. اين روزها رژيم صهيونيستي به صورت علني بر طبل جنگ با ايران مي‌كوبد، آن وقت برخي اينجا توقع دارند كه ما با به رسميت شناختن اين رژيم در ميداني به اسم ورزش حضور پيدا كنيم يا پا روي آرمان‌هاي مقدس‌مان بگذاريم.

عليرضا كريمي، كشتي‌گير شايسته كشورمان لايق تقدير و تشكر است. اين جوان جوياي‌نام اين روزها در خطر است، خطري كه برخي داخلي‌هاي خودفروخته و رسانه‌ها و معاندين نظام در آن سوي مرزها با بيان حرف‌هاي تكراري تحت عنوان حق‌خوري به‌خاطر مسائل سياسي در گوش او مي‌خوانند.

بحث عدم رويارويي ورزشكاران ايراني با نمايندگان رژيم غاصب حداقل امروز بحثي كاملاً ملي و ايراني است. اين رژيم جعلي در جبهه‌هاي گوناگون از انقلاب اسلامي شكست خورده و حالا سعي دارد با متحد شدن با برخي رژيم‌هاي خودفروخته منطقه جبهه‌اي ديگر عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي بگشايد. بحث دشمني ما با اين رژيم اين روزها بحثي كاملاً ايراني است، مي‌گويند ورزشكاران فلسطيني با نمايندگان اين رژيم مسابقه مي‌دهند. خب بدهند اين دليلي بر كنار كشيدن از اصل مبارزه نيست. ما با اصل وجود خارجي اين رژيم جعلي مشكل داريم و اين فرياد تنها مختص ايران نيست، بلكه تمام آزاديخواهان جهان با هر قوميت و مليتي اين را فرياد مي‌زنند، حالا چند ورزشكار هم مقابل اين رژيم به ميدان بروند، اصلاً مگر جهان عرب به استثناي جبهه مقاومت قصد كنار آمدن با اين رژيم جعلي آن هم بر ضد ايران اسلامي را ندارد؟ امروز بحث، بحث ايران است، بحث دشمني رژيم اشغالگر صهيونيستي با مردم ايران و با نظام اسلامي كشورمان، ورزشكار ما اگر به اين بينش برسد، خوب مي‌داند و خوب مي‌فهمد كه نبايد در برابر نماينده‌اي از اين رژيم منحوس، اشغالگر، كودك‌كش و نژادپرست حاضر شود. اين نكته‌اي است كه آنها كه اين روزها در فضاي مجازي خواسته و ناخواسته هشتك راه مي‌اندازند و آب به آسياب دشمن مي‌ريزند، از آن غافل هستند.

عليرضا كريمي بزرگمرد كشتي ايران است و‌ جامعه ورزش به پاس اين اقدام او و چشم‌پوشي از مدال ارزشمند اميدهاي جهان تمام‌قد مي‌ايستد و همانطور كه گفتيم جا دارد مسئولان ورزش و در رأس آنها وزير ورزش، رئيس كميته ملي المپيك و رئيس فدراسيون كشتي با تقديري شايسته از اين كشتي‌گير جوان شرايط را به گونه‌اي رقم بزنند كه او آماده و سرحال‌تر از قبل مهياي حضور در رقابت‌هاي پيش‌رو شود. عليرضا كريمي در اوج جواني، جوانمردي را معنا كرد. او به خاطر ايران و ايراني شكست را پذيرا شد تا مجبور نباشد مقابل ورزشكاري قرار بگيرد كه رژيم جعلي و نژادپرستش اين روزها در حال طراحي نقشه‌ها و جمع كردن همفكران خود براي ضربه زدن به ايران است.

عليرضا كريمي صداي ايران و ايراني را به خوبي به گوش مردم جهان و سياستمداران رژيم غاصب صهيونيستي رساند. او مرد طلايي كشتي ايران است و لازم نيست ما براي اينكه قهرماني و پهلواني او را باور كنيم، اين جوان برومند را حتماً روي تشك كشتي ببينيم. كريمي كشتي‌گير خوب و شايسته ماست. ايران اسلامي قدرشناس كار بزرگ اوست و منتظر افتخارآفريني‌هاي بيشتر او روي تشك كشتي مي‌ماند. عليرضا كريمي امروز مرد اول جامعه ورزش در مبارزه با رژيم صهيونيستي است، اين را ما باور داريم و بهتر است همه دنيا هم آن را باور كنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
0
0
آقای کریمی بهتر نبود حریف روس را میبرد بعد مقابل اسراییل بازی نمیکرد؟
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
0
آقای کریمی قبل از اینکه به قلم بشی اول فکر کن جی میخوای بکی
واقعا مضحک است یک کشتی کیر دو باخت عمدی بدهد . علی میتوانست حریف روسش را ببرد و تا روبرویی با فرد اسراییلی شاید هزار اتفاق میفتاد شاید میمرد
اقای کریمی برای نوشتن مقاله مطالب زیاد است فقط باید اینکاره باشی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار