کد خبر: 883001
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
هفته پانزدهم لیگ دسته یک در حالی امروز با انجام ۹ دیدار پیگیری شد که تیم برق جدید شیراز از الومینیوم اراک شکست خورد. ملوان هم نتوانست تیم قعرنشین راه آهن را هم شکست بدهد. شهرداری تبریزمقابل گل گهرسیرجان به برتری رسید. خونه به خونه در ماهشهر مقابل شهرداری به پیروزی رسید . نفت مسجدسلیمان در قائمشهر به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کرد تا صدرنشینی اش را حفظ کند و برابر صبای قم پیروز شد. نساجی مازندران از نفت مسجد سلیمان شکست خورد.مس رفسنجان صفر هم با ماشین سازی تبریزبه تساوی صفر بر صفر رسید. مس کرمان در خانه از فجر سپاسی شیراز شکست خورد. .اکسین البرزهم که در خانه پذیرای ایران‌جوان بوشهر بود توانست ۳ بر ۲ به پیروزی برسد.
اولین بازی هفته پانزدهم لیگ دسته یک که از ساعت ۱۴ به میزبانی مازندران برگزار شد نساجی در ورزشگاه وطنی قائمشهر  مقابل نفت مسجد سلیمان قرار گرفت برابر میهمان خود یک بر صفر شکست خورد. تنها گل بازی را پیمان میری دقیقه ۸۲ به ثمر رساند.قبل از بازی به خاطر این که فکری سال گذشته مربی این تیم  بود حساسیت بازی را دوچندان کرده بود و در نهایت با یک گل توانست تیم سابق خود را شکست دهد. نفت مسجد سلیمان با این نتیجه ۳۶ امتیازی شد و با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند. نساجی هم با ۲۶ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.در دیگر بازی مس رفسنجان  میزبان ماشین سازی تبریز بود به تساوی صفر برصفر رسید.
در قم هم صبا که میزبان بادران تهران با ۳ بر ۲ شکست خورد.این بازی به خاطر این که نیروی انتظامی با تاخیر به ورزشگاه آمد بازی با ۲۰ دقیقه تاخیر شروع شد . بادران در این بازی بسیار هجومی شروع کرد و توانست در ۱۵ دقیقه نخست دو گل توسط اسلامی خواه و ترکمان به ثمر برساند اما این پایان کار نبود چرا که صبا هم در ادامه با دو گل وحدانی و حلافی توانست به بازی برگردد. در نیمه دوم هر دو تیم تلاش زیادی کردند تا گلی به ثمر برسانند  تا در نهایت در دقیقه ۹۰ نعمتی گل برتری بادران را به ثمر رساند .با این نتیجه بادران با ۲۹ امتیاز به رده دوم صعود کرد و صبا هم با ۹ امتیاز در رده هفدهم باقی ماند.
در ادامه بازی ها راه‌آهن یزدان با ملوان بندر انزلی یک بر یک به تساوی رسید.گل های این بازی را رضا معقولی برای راه‌آهن و صائب محبی  برای ملوان به ثمر رساندند. مس کرمان هم که در خانه میزبان فجر سپاسی شیراز بود با تک گل حمید جوکار شکست خورد.
اکسین البرز هم برابر ایران‌جوان بوشهر به پیروزی رسید. رمضانی ، وکیلی و شاهین شفیعی برای اکسین  گلزنی کردند و فیض‌الهی  و مصطفی احمدی هم برای ایران‌جوان.
اما در یکی دیگر از دیدارهای مهم این هفته، برق جدید رده سومی به مصاف آلومینیوم رده پانزدهمی رفت که این دیدار در پایان با نتیجه‌ای دور از انتظار به پایان رسید. آلومینیوم اراک در این دیدار خارج از خانه توانست با یک گل شاگردان داود مهابادی را شکست دهد. این در حالی بود که برق جدید شیراز، در یازده هفته گذشته شکست نخورده بود. منصور تنهایی در دقیقه ۶۳ تک گل دیدار را به ثمر رساند.با این نتیجه آلومینیوم اراک ۱۸ امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول رده‌بندی صعود کرد. برق جدید شیراز هم با ۲۶ امتیاز در رده چهارم باقی ماند.
شهرداری تبریز هم با یک گل گل‌گهر سیرجان را از پیش رو برداشت. تک گل بازی توسط محمدی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. راه‌آهن یزدان هم با ملوان بندر انزلی به تساوی یک بر یک رسید.
در کرمان هم مس در حالی که پذیرای فجر سپاسی شیراز بود با تک گل جوکار در دقیقه ۱۶ نتیجه را واگذار کرد.
شهرداری ماهشهرهم در خانه برابر خونه به خونه مازندران متوقف شد .جواد نکونام این بار در ماهشهر به یک پیروزی شیرین ۲ بر یک دست یافت تا با 25 امتیاز اکنون در رده پنجم جدول بگیرد. باقری و سجاد آشوری دو گل خونه به خونه را به ثمر رساندند در مقابل تک گل مصطفی ماهی برای شهرداری به ثمر رسید.ماهشهری‌ها با این شکست در رده چهاردهم جدول جای گرفتند .
شنیده ها حاکی از آن است که تیم فوتبال شهرداری ماهشهر که در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول نتایج خوبی به دست نیاورده است قصد دارد یک مربی سرشناس را به خدمت بگیرد.مسئولان این تیم دو هفته قبل کوروش موسوی سرمربی این تیم را برکنار کردند و کوروش برمک دستیار او روی نیمکت نشست؛ اما بعد از دو شکست متوالی با مربیگری برمک حالا صحبت از جانشینی یک مربی با تجربه و نامدار است.
محمد مایلی کهن، فرهاد کاظمی و منصور ابراهیم زاده سه مربی مطرحی هستند که مسئولان شهرداری ماهشهر مذاکرات اولیه را برای سپردن نیمکت این تیم به آن ها آغاز کرده اند؛ حتی این خبر نیز منتشر شد که مسئولان شهرداری ماهشهر با محمد مایلی کهن به توافق نهایی رسیده اند که البته این خبر تکذیب و اعلام شد که او فقط یکی از گزینه های این تیم است. نکته قابل توجه دیگر اینکه منصورابراهیم زاده یکی دیگر از گزینه های ماهشهری ها درحال حاضر ایران نیست و شاید این موضوع کمی شانس او را برای نشستن روی نیمکت شهرداری ماهشهر کاهش دهد.



وحید صابری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار