کد خبر: 882916
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا می‌گوید: آنجا که تاکنون حمایت های لازم از حرکت قطارهای حومه ای صورت نگرفته، احتمال توقف حرکت این قطارها یا تغییر در برنامه هایشان وجود دارد.
تسنیم: محمد رجبی اظهار کرد: با وجود برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تاکنون بستر اجرایی لازم برای تامین مابه‌التفاوت حرکت قطار‌های حومه‌ای با نرخ بلیت فراهم نشده است، از این رو جابه جایی این قطار‌ها برای این شرکت هزینه دارد.

وی یادآور شد: به طور شفاف اعلام شده در صورتیکه مذاکرات در این زمینه جوابگو نباشد و مشکلات موجود در این بخش حل نشود، باید حرکت قطار‌های حومه‌ای متوقف شود.

وی گفت: با وجود آنکه شرکت رجا سال گذشته در جریان توافقی با راه آهن رقمی نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان از بدهی‌های خود را در ازای حرکت قطار‌های حومه‌ای تهاتر کرد، اما حفظ روند فعلی همچنان حرکت این قطار‌ها را به دور از سودآوری نگه می‌دارد.

مدیرعامل رجا ادامه داد: تا زمانی که سازمان برنامه و بودجه اعلام کند منابع اعتباری لازم را برای حمایت از قطار‌های حومه‌ای و جبران زیان‌های آن‌ها ندارد، نمی‌توان انتظار داشت تحولی جدی در این بخش صورت گیرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
0
0
شرم‌آور، وقیحانه و تأسفبار است که شرکت‌های ریلی حتی از شرایط و علاقه وافر مردم برای مسافرت اربعین نیز کمال سوء استفاده را کردند! در آن ایام مجبور با مسافرت به اهواز شدم،‌کلاً تمام قطارها پیش فروش شده بودند، و تابلوهای فراوان حاکی عدم وجود بلیط بود ولی برخی از کارکنان سالن فروش بلیط واقع در میدان راه‌آهن، به مردم که منتظر ارائه بلیط های استردادی بودند، میگفتند ۱۵ دقیقه قبل از حرکت بیایید تا فکری برای شما بکنم، و در زمان موعود و پس از جمع کردن مردم فاقد بلیط،‌ به آنان گفتند رئیس قطار لطف(!) کرده و موافقت کرده تا شما بدون دریافت بلیط و با پرداخت وجه کامل، در سالن‌ها بایستید و حق نشستن ندارید! حتی سالن رستوران را نیز پر کردند از این گونه مسافران!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار