کد خبر: 882860
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
امام جمعه شهرکرد:
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با تبریک شکست مفتضحانه داعش در سوریه و عراق اظهار کرد: این شکست نشانه افزایش روز افزون قدرت جبهه مقاومت و ضعیف تر شدن نظام سلطه در جهان است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نمازجمعه شهرکرد اظهار کرد: این پیروزی مبین توجه و عنایت امام عصر (عج) و امدادهای غیبی به جامعه اسلامی است که هیچگاه در طول تاریخ از مسلمانان دریغ نشده است.
وی همچنین وحدت رویه و پرهیز از جناح بازی ها در کشور را از ضرورت های نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: در نظام توحیدی گروه بندی و جناح بازی در جامعه معنا ندارد، از این رو در حکومت اسلامی آحاد جامعه باید زیر سایه ولایت وحدانی پروردگار انجام وظیفه کنند.
حجت الاسلام نکونام، تشکل مردمی بسیج را نمونه بارز پیروی از شیوه و مسلک توحیدی عنوان کرد و گفت: بسیج همواره در مسیر ولایت و متصل به نظام توحیدی ایفای نقش کرده و تاکنون در تمامی عرصه ها موفق عمل کرده است.
وی بسیج را شجره طیبه خواند و بیان کرد: تمامی مسئولان و کسبه و خانواده ها باید در ترویج روحیه و فرهنگ بسیجی در ادارات و فروشگاه ها و در تربیت فرزندان و نسل جدید کوشا باشد.مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری نیز به عنوان سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه بمناسبت هفته وقف اظهار کرد: یکهزار و 50 مسجد، 350 حسینیه، مسجد، زینبیه و فاطمیه، 101 بقعه متبرکه و امامزادگان واجب التعظیم و 300 موقوفه در استان ثبت شده است.
حجت الاسلام مرتضی عزیزی افزود: 170 کودک و دانش آموز یتیم از محل درآمد موقوفه های استان بدون هیچگونه مساعدت مالی دولت نگهداری می شوند.
وی در ادامه با بیان اینکه شیوه های وقف در گذر تاریخ با تغییر الگوی زندگی تغییر یافته است، بر ضرورت تطابق وقف با نیازهای روز جامعه از جمله؛ ساخت خوابگاه های دانشجویی و تقویت علم و فناوری تاکید کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر