کد خبر: 882638
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
بسيجي اهل مماشات با نااهلان و نامحرمان نيست و در عين حال كه ايثارگر است، به دنبال نام و شهرت نيست.
سردار غلامحسين غيب‌پرور، رئیس سازمان بسيج مستضعفين در سخنان پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه تهران با اشاره به ويژگي‌هاي بسيج تصريح كرد: فرهنگ بسيج است كه اين پيروزي‌ها را رقم مي‌زند و از روز اول انقلاب نام بسيج بر تارك انقلاب مي‌درخشد ما در بسيج به چند اصل معتقديم، اول اينكه بسيجي اولين خصوصيتش ولايتمداري است و آن روزي كه ما از اين واقعيت غفلت كنيم، قطعاً دچار خسارت خواهيم شد. 

وي ادامه داد: بسيجي بايد روحيه انقلابي‌گري داشته و معتقد به حركت روبه جلو باشد و يك بسيجي هرگز درجا نمي‌زند، بسيجي اهل مماشات با نااهلان و نامحرمان نيست و در عين حال كه ايثارگر است به دنبال نام و شهرت نيست. غيب‌پرورافزود: بسيجي اهل بصيرت است و قطعاً يك عنصر فرهنگي در چارچوب انقلاب اسلامي است. يك بسيجي زماني به بلوغ مي‌رسد كه خادم بودن به مردم را درك و باور كند. 

سردار غيب‌پرور گفت: بسيج در ساحت مردم عزيز مفتخر به خدمت‌گذاري است و اين يك شعار نيست، چرا كه اين واقعيت در عرصه‌هاي مختلف به اثبات رسيده است. وي با اشاره به برخي عرصه‌هاي فعاليت بسيجيان خاطرنشان كرد: عزيزان ما در بسيج به شكل گمنام و در قالب گروه‌هاي جهادي به مردم خدمت مي‌كنند كه از جمله آن حضور 810 هزار نفر در قالب 10 هزار گروه جهادي براي خدمت‌رساني در روستاها و هزاران پزشك و پرستار در قالب گروه‌هاي بسيج جامعه پزشكي قريب به 8 ميليون خدمت در مناطق محروم به مردم ارائه دادند. سردار غيب‌پرور با اشاره به مخاطرات فضاي مجازي تصريح كرد: در راستاي اقدامات فرهنگي بسيج يكي از اولويت‌هاي مهم ما پرداختن به فضاي مجازي است، قرار نيست كه فضاي مجازي تبديل به قتلگاه جوانان ما باشد و اين توطئه‌اي از جانب دشمنان انقلاب اسلامي است. بنابراين به فضل خدا بسيج قصد دارد به‌جد به اين عرصه وارد شود. 

وي در پايان خاطرنشان كرد: ما همه ملت ايران را بسيجي مي‌دانيم چرا كه بسيجيان لزوماً كساني نيستند كه در پايگاه‌ها و مراكز ما پرونده داشته باشند و هركس كه دل در گرو انقلاب، شهدا و رهبري داشته باشد بسيجي است، بنابراين ما مي‌توانيم ادعا كنيم كه يك جمعيت 80 ميليوني بسيجي داريم. 
   
4 عامل پيروزي مقاومت بر داعش 
خطيب موقت تهران با تبريك پيروزي جريان مقاومت و برچيده شدن آخرين پايگاه گروهك تروريستي داعش، به تشريح عوامل پيروزي جبهه مقاومت بر اين گروهك تروريستي پرداخت. 
به گزارش تسنيم، آيت‌الله كاظم صديقي در نماز جمعه اين هفته تهران به سقوط حاكميت داعش در منطقه اشاره و آن را نصرت الهي براي مجاهدان و ولايتمداران توصيف كرد و گفت: درواقع اين شكست، شكست ذلت‌بار مادر ناپاك داعش، شكست صهيونيزم بين‌الملل، استكبار امريكا و اسرائيل بود. 

وي سپس تصريح كرد: عجب بدمادري هستند و بد تخمي را در رحم عربستان و مزدوران ديگرشان كاشتند و عجب بدثمري بود كه در عالم بشريت تشويش، ناآرامي و ناامني ايجاد كردند. البته اينها خوابي را كه براي جهان اسلام و انقلاب اسلامي ما ديده بودند عملي نشد.  وي با اشاره به شكست اسرائيل در جنگ‌هاي33روزه، شش روزه و 51 روزه از مقاومت حزب‌الله لبنان اظهاركرد: طعم تلخ اين شكست استخوان‌هاي استكبار را تحت تأثير قرار داد، اينها وقتي ديدند نقشه‌هاي ديرينه‌شان نقش بر آب مي‌شود، توطئه‌هاي مختلفي را در دستور كار قرار دادند و دست به اسلام‌هراسي و ايران هراسي زدند. 

امام جمعه موقت تهران با يادآوري جنايت‌هاي داعش در منطقه اظهار داشت: اقسام اين جنايت‌ها را سردار اسلام قاسم سليماني به آموزگار و رهبر دلبر خودش نوشته بود.
 اين نامه هم تاريخ و هم فلسفه تاريخ بود. رمز پيروزي و شكست را در اين نامه نوراني كه سراسر ادب و تواضع در آن بود ديديم؛ يادمان نرفته كه رئيس‌جمهور امريكا مي‌گفت كه اين كشور داعش را درست كرده و راست هم مي‌گفت اما خودش ادامه دهنده همين راه ناپاك شد. آيت‌الله صديقي در ادامه عوامل پيروزي مقاومت بر داعش را برشمرد و گفت: در قدم اول رهبري توأم با اخلاص رهبر معظم انقلاب؛ دوم مرجعيت عراق به‌خصوص حضرت آيت‌الله سيستاني، سوم فرماندهي بي‌بدليل و بي‌ريا و عاشقانه و عارفانه سردار سليماني؛ چهارم ايمان و ايثار و شهادت‌طلبي جوانان رشيد بسيجي ما، از سردار همداني گرفته تا شهيد حججي كه همه در يك خط جان ناقابلشان را در كف گرفتند. همچنين بسيج مردمي سوريه و حشدالشعبي مقدس و ارتش دلاور سوريه و عراق نقش بي‌بديلي در اين پيروزي داشتند.  خطيب موقت نمازجمعه تهران در ادامه هفته بسيج را مورد توجه قرار داد و افزود: بسيج بايد الگو باشد، بسيج شرياني است از قله كه جامعه را به سمت هدف نهايي مي‌برد و بسيج اقدام به موقع و به اندازه است.
 
آيت‌الله صديقي با اشاره به وضعيت مردم يمن ادامه داد: يمن چيزي جز روحيه بسيجي ندارد اما سعودي جنايتكار، ‌مزدور و بي‌عرضه و عياش زمان، پول و سلاح دارد و از حمايت اروپا و امريكا بهره‌مند است. آل سعود در اين چند سال اين همه جنايت را مرتكب شده و چيزي گيرش نيامده اما پيروزي از آن مردم يمن خواهد بود چرا كه يمن بسيج خدا است و به زودي پيروز خواهد شد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار