کد خبر: 882556
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
سردار غیب‌پرور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج معجزه انقلاب و امید آینده مستضعفان جهان است.

سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز پایتخت تهران ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: این دقایقی که بنده در خدمت شما هستم چند تبریک دارد. تبریک به واسطه هفته بسیج این شجره طیبه که به دستان توانمند معمار کبیر انقلاب امام راحل تاسیس شد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج معجزه انقلاب و امید مستضعفان جهان است، اظهار داشت: استمرار انقلاب اسلامی را در حیات طیبه بسیج باید جستجو کرد. 

سردار غیب‌پور خاطرنشان کرد: تبریک دوم من به واسطه پیروزی معجزه‌آسایی است که در جبهه مقاومت اتفاق افتاده است. خدا را هزاران بار سپاس که خواب نامبارک خبیثان عالم تعبیر نشد. گروه‌های تکفیری خاصه داعش این گروه آمریکایی صهیونیستی که می‌خواست در سرزمین‌های اسلامی به نام اسلام، رسول خدا و مکتب جنایت کند. البته افراد مظلوم زیاد به شهادت رسیدند و مردمان زیادی آواره شدند. شهرها و مزارع خراب شد اما به برکت رهبری حکیمانه انقلاب اسلامی ایستادگی، ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی مجاهدان در راه خدا، مظلومیت شهیدان و خانواده صبور آنها خداوند نصر و ظفر و پیروزی را عنایت فرمود.

وی تصریح کرد: الحمدالله که طومار این بدصفتان پیچیده شد. البته می‌بایستی همیشه هوشیار بود که دشمن قدار استکبار جهانی و آمریکای خون صفت دست از سر انقلاب اسلامی برنمی‌دارد و رژیم صهیونیستی آرام نخواهد نشست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: تجربه انقلاب اسلامی به ما آموخته است که آنها فتنه‌ای پشت سر فتنه برای ما طراحی می‌کنند. این ماییم که باید با بصیرت، دقت، استقامت و با توکل به پروردگار پای این انقلاب بایستیم.

سردار غیب‌پرور گفت: سلام خدا بر همه مجاهدان در راه خدا که قاسم سلیمانی عزیز نمادی و سمبلی از این خیل عظیم است و سلام خدا بر شهیدان، جانبازان و خانواده صبور آنها و بر مادران و همسران ومادران و فرزندان که ما تا ابدالاآباد مدیون آنها هستیم.

وی افزود: فرهنگ بسیج چنین پیروزی‌هایی را رقم زده است. از روز پیروزی و ابتدایی انقلاب اسلامی همواره بر تارک انقلاب اسلامی بخشیده است. ما در بسیج به چند اصل مهم معتقد هستیم. اولین خصوصیت بسیجی ولایتمداری و ولایت‌پذیری است. آن روزی که خدای ناکرده غفلت کنیم آن روز روزی است که ما حتما دچار خسران جبران ناپذیری شده‌ایم. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: بسیجی باید روحیه تحول‌خواهی، انقلابی‌گری داشته باشد و معتقد به حرکت رو به جلو باشد. بسیجی در جا نمی‌زند. بسیجی اهل تصلب نیست و اهل مماشات با نااهلان و نامحرمان نیست. بسیجی بی‌هیاهوست و در عین اینکه ایثارگر است، به دنبال نام و نشانه اسم نیست.

سردار غیب‌پرور با تاکید بر اینکه بسیجی دشمن‌شناس است، خاطرنشان کرد: بسیجی دشمن‌ستیز و اهل بصیرت است. بسیجی حتما یک عنصر فرهنگی در تراز انقلاب اسلامی است. بسیجی آن زمانی به کمال خود می‌رسد که خادم بودن مردم را باور کند. در بسیج افتخارمان این است که شان ما، نوکری شماست. بسیج خادم و خدمت‌رسان است. بسیج در محضر و ساحت مردم عزیز مفتخر به خدمت‌گذاری است و این را نه به عنوان شعار بلکه اثبات کرده است. 

وی گفت: گروه‌های جهادی در سراسر کشور از این سنخ هستند. عزیزان گمنام که در قالب گروه‌های جهادی خدمت به مردم می‌کنند 10 هزار گروه جهادی امسال سازماندهی شده‌اند. 810 هزار نفر داوطلبانه در گروه‌های جهادی حاضر شده‌اند. هزاران هزار طبیب و پرستار در قالب بسیجی جامعه پزشکی قریب به 8 میلیون خدمت را ارائه دادند تا برسد به مبارزه با ریزگردها در استان‌های قهرمانان خوزستان و ایلام. آن زمانی که مردم از ریزگردها خسته شدند این فرزندان بسیجی مرز و بوم بودند و هستند که اعلام آمادگی کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مورد خدمات بسیج در بخش محرومیت‌زدایی اظهار داشت: در این مجال کوتاه نیت ارائه آمار و گزارش ندارم. می‌خواهم عرض کنم که یکی از شئونات بزرگ بسیج، خدمت‌رسانی است. 

سردار غیب‌پرور با اشاره به زلزله اخیر در کرمانشاه و تسلیت مجدد به حادثه‌دیدگان آن، گفت: جا دارد به زلزله‌زدگان غرب کشور خاصه مردم کرمانشاه پهلوان‌خیز تسلیت گویم و خداوند صبر و اجر و شفاف عاجل به بازماندگان عطا کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد زلزله اخیر غرب کشور که فرمودند این را می‌شود به یک فرصت تبدیل کرد، گفت: یکی از معانی این فرصت این بود که فرزندان بسیجی کشور از همان ساعات اولیه حاضر شدند. البته نتوانستیم صد در صد عمل کنیم اما این را می‌توانیم بگوییم و سرمان را بالا بگیریم که 31 استان با کرمانشاهی‌های عزیز همنوا و حاضر شدند.

سردار غیب‌پرور بیان داشت: قرارگاه شهید جعفری بسیج در منطقه‌ کرمانشاه مستقر و در حال خدمات‌دهی است. خدمات ما در دو بخش بود. یکی خدمات چند روز اول و آن اقدامات اورژانسی و اولیه بود و کار دیگر اقداماتی است که در این یکی دو ماه باید انجام دهیم و آن ایجاد جان پناه برای هموطنان عزیز است. دعب بسیج خدمت‌رسانی است.

وی با تاکید بر اینکه کار بسیج فرهنگی است، خاطرنشان کرد: کار بسیج از جنس انقلابی بودن و تحول‌خواهی است. در این راستا اقدامات دیگری را می‌بایست انجام دهیم. یکی از اقدامات مهم در همین عرصه کار فرهنگی فضای مجازی است. قرار نیست فضای مجازی قتلگاه جوانان انقلابی ما شود. این یک توطئه عظیم علیه انقلاب اسلامی است. به فضل خداوند بسیج تصمیم دارد در موضوع فضای مجازی به جد و با قوت ورود پیدا کند. ارتقاء سواد فضای مجازی یک اولویت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این باره گفت: تشکیل یگان‌های سایبری حضور در شبکه‌های اجتماعی یک اولویت است فلذا می‌بایستی این را قدردان بود. ما همه ملت ایران را بسیجی می‌دانیم. بسیجی الزاما کسانی نیستند که در رده‌های ما پرونده و کار دارند. نخیر همه آحاد ملت ایران هر کسی که دل در گرو انقلاب،‌رهبری و شهدا دارد حتما حتما بسیجی است. دعا کنیم به حمدالله یک جمعیت 80 میلیونی بسیجی داریم.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
0
سلام سردار " خداقوت " هفته بسیج بر شما و همه بسیجیان کشور
مبارک باشد " از اینکه بازوئی قدرتمند برای امیدبخشیدن به مستضعفان جهان " و رسیدن به اینده ای روشن برای شان هستید " خوشحالم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار