کد خبر: 882417
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
«میشل عون» رئیس جمهور لبنان اعلام کرد که در شرایط فعلی باید با دولت همکاری کرده و کمک کرد تا بتواند دستاوردهای داشته باشد.
رئیس جمهور لبنان ضمن تأکید بر لزوم همکاری با دولت این کشور برای انجام وظایف خود به کشورهای عربی هشدار داد که لبنان را به سوی آتش سوق ندهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «النشره»، «میشل عون» رئیس جمهور لبنان اعلام کرد که در شرایط فعلی باید با دولت همکاری کرده و کمک کرد تا بتواند دستاوردهای داشته باشد.

وی همچنین تأکید کرد که از حریری خواسته تا در ارائه استعفای خود شکیبا باشد و فرصتی برای مذاکره میان طرف های مختلف ایجاد شود که او هم با این پیشنهاد موافقت کرده است.

رئیس جمهور لبنان بر لزوم رایزنی با همه شرکای سیاسی در لبنان تأکید کرد و گفت که کشورهای عربی از سوق دادن لبنان به سوی آتش بر حذر باشند.

پیشتر سعد حریری نخست وزیر لبنان بعد از ورود به بیروت اعلام کرد که به درخواست رئیس جمهور این کشور ماجرای استعفای خود را به تأخیر انداخته است.

وی بعدتر در جمع حامیان خود در «بیت الوسط» محل استقرار نخست وزیر در بیروت گفت که من در کنار شما هستم و در خط مقدم دفاع از ثبات و عربیت لبنان باقی خواهم ماند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار