کد خبر: 882392
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
سرعت، عبور از چراغ قرمز و عبور از منطقه ویژه و اضطرار سه تخلف عمده موتورسواران است که از امروز توسط دوربین‌های ثبت تخلف، ثبت و اعمال قانون می‌شود.
فارس: سامانه ثبت مکانیزه تخلف موتورسیکلت‌ها از امروز در معابر تهران کلید خورد.

بر پایه این گزارش، عبور از چراغ قرمز، سرعت و عبور از منطقه ویژه و اضطرار توسط موتورسواران از جمله موارد تخلفی است که توسط این سامانه ثبت و اعمال قانون می‌شود.

لازم به ذکر است که سردار مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ دو روز پیش از اجرای این طرح خبر داد و اعلام کرد: با توجه به آنکه معضلی به نام بی‌انضباطی در حوزه موتورسیکلت‌ها وجود دارد و باعث برخی نگرانی‌ها از سوی شهروندان شده است پلیس قصد دارد بدین ترتیب از تخلف موتورسواران جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: پلیس قصد ندارد که با اعمال قانون به قشری که از طریق موتورسیکلت امرار معاش می‌کنند صدمه وارد کند؛ تخلفاتی که به واسطه دوربین‌ها ثبت می‌شود مسائلی نیست که به معیشت لطمه زند بلکه انجام این تخلفات می‌تواند به جان خود موتورسیکلت‌سواران نیز صدمه وارد کند.

رئیس‌ پلیس راهور تهران در خصوص میزان مبلغ جریمه موتورسیکلت‌ها، گفت: جریمه تخلف موتورسیکلت و خودرو یکی است چرا که نوع تخلف و اتفاقی که به دنبال آن به وقوع می‌پیوندد مثل همه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار