کد خبر: 882339
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
محمدرضا ساکت

دبیر کل فدراسیون فوتبال می‌گوید همایش دبیران هیات‌های فوتبال استان‌ها برای ارتباط بیش‌تر با هیات‌های فوتبال استان‌ها برگزار شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، محمدرضا ساکت صبح چهارشنبه در حاشیه همایش دبیران فوتبال درباره این همایش، اظهار کرد: با توجه به این که دبیران هیات استان‌ها بازوی اجرایی هستند، پس از بررسی‌هایی که در سه ماه گذشته انجام دادیم، احساس کردیم برای هیات‌های استان‌ها همایش‌های کمی برگزار شده است. لازم بود که برای هم‌اندیشی و ارتباط هر چه‌ بیش‌تر و آشنایی با قوانین و مقررات این همایش برگزار شود. امروز هم بخش‌های مدیریتی در برنامه وجود دارد و هم کمیته‌های مختلف برنامه‌های‌شان در طول یک سال آینده را مطرح می‌کنند. هم‌چنین آخرین مقررات در بخش‌های مالی، اداری و ... به اطلاع آن‌ها رسانده شد. ما با این همایش هم به دنبال تشکر از هیات‌های استان‌ها بودیم و هم خواستیم که هویت سازمانی قوی‌تری را به آن‌ها ببخشیم.

او افزود: فراموش نکنید کلیه مصوبات و دستورالعمل‌ها و ارتباطات اجرایی را هیات‌های استان‌ها باید علمی کنند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره غیبت تاج در این همایش، تصریح کرد: متاسفانه با وجود توضیحاتی که در ابتدای صبح داده شد، یکی از خبرگزاری‌ها خبر غیبت مهدی تاج را منتشر کرد. حضور تاج در همایش امروز (چهارشنبه) برنامه‌ریزی شده بود. قرار بود تاج در همایش امروز حضور داشته باشد،  ولی همان طور که مستحضر هستید روز پنج‌شنبه جلسه بسیار مهمی در کمیته‌ مسابقات AFC در ژاپن داریم. به جهت برخی مشکلاتی که در روند میزبانی ملی و باشگاهی می‌تواند برای ایران متصور شد، شامگاه دوشنبه جلسه اضطراری برگزار کردند و بر خلاف میل باطنی‌اش که می‌خواست در این همایش حضور داشته باشد، مجبور به حضور در جلسه اضطراری شد. البته تاج پیامش را با یک گفت‌وگوی تصویری اعلام کرد.

ساکت درباره وضعیت تیم‌ ‌ملی، گفت‌: همان‌طور  که مستحضر هستید سیاست‌های فدراسیون فوتبال مشخص است. آن چیزی که من امروز خواهش می‌کنم تصویربرداری کنید زمین شماره دو ورزشگاه آزادی است. ۶۶ کیلومتر از لوله هیتینگ این زمین آماده است و برای کشت آماده‌سازی شده است. هزینه این کار توسط شهرداری منطقه ۲۲ پرداخت می‌شود و ما از آن‌ها تشکر می‌کنیم. در مورد کمپ تیم‌ ‌ملی هم تاج توضیحات لازم را داده است و من شما را به مباحثی  که تاج مطرح کرده بود رجوع می‌دهم.

او افزود: مردم، دولت و مجلس شورای اسلامی همه قلب‌شان برای ایران می‌تپد. فوتبال ایران نماد شادابی و نشاط و برجستگی مردم ایران است. رسانه‌ها یار دوازدهم تیم‌ ‌ملی بودند، هستند و خواهند بود. از این که شما دغدغه‌ تیم‌ ‌ملی را دارید تشکر می‌کنم. همه مجموعه نظام و مردم حامی تیم‌ ‌ملی هستند و امیدواریم که تیم‌ ‌ملی با شایستگی مسیر موفقیت را طی کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره میزبانی ایران مقابل تیم‌های عربستانی، تصریح کرد: جلسه اضطراری تاج درباره همین موضوع بود. یکی از دغدغه‌های جدی تاج این مبحث است. تاج سفرهای طولانی را با وجود مشکلات جسمانی به جان می‌خرد تا به این موارد رسیدگی کند.

ساکت در ادامه‌ درباره اخباری مبنی بر مبلغ هنگفت قرارداد کارلوس کی‌روش، گفت‌: کی‌روش یکی از موفق‌ترین مربیانی است که در فوتبال ایران تاثیرگذاری زیادی داشته است و یک تحول فنی و اجرایی در تیم‌ ‌ملی به وجود آورده است. این نشان می‌دهد که او از ظرفیت کیفی بالایی برخوردار است. به نظر می‌رسد باید قدردان زحمات بازیکنان و کادر فنی تیم‌ ‌ملی باشیم. همان طور که قدردان مردم و رسانه‌های حامی تیم‌ ‌ملی بودیم. کی‌روش همیشه دغدغه‌ تیم‌ ‌ملی را داشته است برای آماده سازی بهتر.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار