کد خبر: 882337
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
سجاد استکی

لژیونر هندبال ایران می‌گوید که ماچک بهترین انتخاب برای تیم ملی بود و او تسلط خوبی به تیم‌های آسیایی دارد.

سجاد استکی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم‌ ‌ملی هندبال، اظهار کرد: در این موقعیت و زمان کم تا مسابقات آسیایی، فدراسیون گزینه خوبی را برای سرمربیگری تیم‌ ‌ملی انتخاب کرد. آنها می خواستند از یک گزینه خارجی برای هدایت تیم‌ ‌ملی استفاده کنند که به نظر من ماچک بهترین انتخاب بود. ماچک همه بازیکنان ایران را می شناسد، چندین سال در آسیا مربیگری کرده است و تسلط خوبی بر تیم‌های آسیایی دارد.

ملی‌پوش هندبال در مورد حضورش در اردوهای تیم‌ ‌ملی، اظهار کرد: باشگاه دینامو برنامه‌ریزی خوبی برای حضور لژیونرها در اردوهای تیم‌ ‌ملی دارد. ما برای بازی‌های تدارکاتی و رقابت‌های قهرمانی آسیا در خدمت تیم‌ ‌ملی هستیم.

استکی در مورد حریفان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: حریفان ما در آسیا ژاپن و عراق هستند. ماچک شناخت 100 درصدی از این تیم‌ها دارد. ما بازیکنان نیز با تمام توان می‌جنگیم تا به عنوان تیم نخست از گروه خود بالا برویم و راه آسان‌تری تا فینال مسابقات داشته باشیم. مطمئنم که ماچک برنامه‌ریزی خوبی برای اول شدن تیم در مرحله گروهی دارد تا راحت‌تر به قهرمانی برسیم.

عضو تیم دینامو بخارست رومانی با اشاره به این که  مصدومیتش کم کم رو به بهبود است، گفت‌: آسیبی داشتم ولی خدا را شکر اکنون بهترم. کم کم تمریناتم را آغاز می‌کنم تا برای اردوهای تیم‌ ‌ملی به آمادگی کامل برسم. تلاش می کنم تا آغاز اردوهای تیم‌ ‌ملی، آمادگی بدنی خود را ارتقا دهم و بسیار قوی در اردوها و مسابقات حاضر شوم.

استکی در مورد شرایط دینامو بخارست رومانی نیز ، بیان‌ کرد: ما در لیگ قهرمانان اروپا شروع خوبی نداشتیم و چند باخت بد را پشت سر گذاشتیم. ما نتوانستیم از گروه خود بالا برویم، لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادیم و حذف شدیم، اما خدا را شکر شرایط در لیگ ناسیونال بهتر است و در حال‌ حاضر در رده سوم جدول رده‌بندی هستیم. ما می جنگیم تا به عنوان قهرمان، لیگ را پشت سر بگذاریم  و در پلی‌آف که برایمان مهم‌تر است بدرخشیم و به فینال برسیم.

تیم هندبال دینامو بخارست رومانی چهار لژیونر هندبال ایران (سجاد و الله کرم استکی، علیرضا موسوی و سعید حیدری راد) را در اختیار دارد. این تیم تا پایان هفته یازدهم لیگ ناسیونال رومانی با 24 امتیاز در رده سوم قرار دارد. دینامو در هفته هشتم لیگ قهرمانان اروپا تنها با 2 امتیاز در رده ششم گروه C قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار