کد خبر: 882335
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
داربی 85 استقلال و پرسپولیس

رییس کمیته‌ مسابقات سازمان لیگ فوتبال می‌گوید از تغییر تاریخ بازی استقلال ـ ایران‌جوان و گسترش فولاد ـ خونه به خونه در جام حذفی خبر داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، سعید فتاحی، رییس کمیته‌ مسابقات سازمان لیگ فوتبال ظهر چهارشنبه در حاشیه همایش دبیران هیات‌های فوتبال استان‌ها، درباره اردوی نیم فصل تیم ملی، بیان‌ کرد: اردوی تیم‌ ‌ملی از قبل در تقویم سالانه فوتبال مشخص شده است، اما به احتمال زیاد این اردو برگزار نمی‌شود. دلیل آن هم تا آن جایی که من می دانم کی‌روش تصمیم گرفته است تا در نیم فصل بازیکنان در اختیار تیم‌های خود قرار داشته باشند و یا استراحت کنند.  

او در ادامه‌ صحبت‌هایش در مورد فصل نقل‌ و انتقالات نیم فصل، خاطرنشان کرد: نقل‌ و انتقالات نیم فصل فوتبال از ۲۸ آذرماه شروع می‌شود و تیم پرسپولیس نمی‌تواند در این پنجره نقل‌ و انتقالات بازیکنی را جذب کند.  طبق آیین‌نامه‌ تیم‌ها می‌توانند قرارداد شش بازیکن خود را فسخ کنند و شش بازیکن جدید را جذب کنند.

رییس کمیته‌ مسابقات سازمان لیگ فوتبال در خصوص بازی پارس جنوبی جم با پرسپولیس، گفت‌: اگر امروز (چهارشنبه) شرایط آب و هوایی مناسب باشد به شهر جم خواهم رفت. فردا در جم یک جلسه شورای تامین را برگزار خواهیم کرد. امیدوارم که پیش‌بینی‌ها و همکاری‌های لازم را انجام دهیم و مشکل خاصی برای برگزاری بازی به وجود نیاید. من از طرفداران تیم پرسپولیس که از شهرهای اطراف به جم می‌آیند خواهش می‌کنم بلیت بازی را خریداری کنند چون بدون بلیت اجازه ورود به کسی نخواهیم داد.  شهر جم هم شهری است که مردمش ۹۰ درصد ورزشگاه را پر می‌کنند. مثل بازی استقلال که ۱۰ درصد ورزشگاه را به طرفداران استقلال اختصاص دادیم، در این بازی هم ۱۰ درصد ظرفیت این ورزشگاه را به طرفداران پرسپولیس اختصاص خواهیم داد.

او ‌اضافه کرد: هیچ بحث امنیتی در مورد این بازی نیست و یک بازی فوتبال ساده است. ما فقط پیش‌بینی‌های لازم را انجام خواهیم داد تا مردم راحت به ورزشگاه بیایند و بازی را ببینند و به راحتی از این ورزشگاه خارج شوند.

فتاحی در مورد دلیل جلو آمدن روز بازی پرسپولیس و بادران در جام حذفی نیز اظهار کرد: دلیل جلو آمدن زمان برگزاری پرسپولیس با بادران این است که تیم صنعت نفت تیم حریف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر (بازی عقب افتاده) است و صنعت نفت آبادان  باید سه بازی خارج از خانه انجام می‌داد که در این صورت فشار زیادی بر روی این تیم ایجاد می‌شد. به همین علت ما می‌خواهیم بازی پرسپولیس و بادران را برگزار کنیم تا یک فاصله‌ای بین بازی پرسپولیس و صنعت نفت وجود داشته باشد. پرسپولیس در روز ۲۰ آذرماه با بادران بازی می‌کند، بازی عقب افتاده خود را در ۲۴ آذر ماه با صنعت نفت برگزار خواهد کرد و در روز ۲۸ آذر ماه نیز برنده پرسپولیس و بادران با صنعت نفت در جام حذفی بازی خواهد کرد.

رییس کمیته‌ مسابقات سازمان لیگ فوتبال ادامه‌ داد: با توجه به این که فصل نقل‌ و انتقالات لیگ برتر از روز ۲۸ آذرماه و نقل‌ و انتقالات لیگ دسته اول فوتبال از روز ۳۰ آذرماه شروع می‌شود، به همین دلیل بازی استقلال تهران - ایران‌جوان و گسترش فولاد - خونه به خونه یا در تاریخ  روز ۲۶ و یا ۲۷ آذرماه برگزار می‌کنیم تا در حق تیم‌های لیگ دسته یکی ظلمی نشود، چرا که آن‌ها نمی‌توانستند از بازیکنان جدید خود در تاریخ ۲۸ آذر ماه استفاده کنند.

فتاحی در پایان و هم‌چنین درباره وضعیت احمد نوراللهی هم، گفت‌: من اطلاعی از این موضوع ندارم. این را از کمیته‌ نقل‌ و انتقالات بپرسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار