کد خبر: 882330
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
بعد از گلزنی رونالدو و بنزما در بازی با آپوئل که پیش از این از عملکردشان انتقاد زیادی شده بود، زیدان قول داد روزهای خوب و آرام در راه باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این که تیم فوتبال رئال مادرید با ۴ گل از بنزما و رونالدو و دو گل از ناچو و مودریچ با نتیجه ۶ بر صفر آپوئل نیکوزیا قبرس را در دیدار سه ‏شنبه شب لیگ قهرمانان شکست داد باعث شد تا نوری از امید در دل هواداران این تیم ظاهر شود؛ هوادارانی که در فصل جاری با نتایج ضعیف تیم و افت مثلث هجومی تیمشان مواجه بودند.

گرت بیل مدام مصدوم می‎شود و حتی صحبت از فروش او هم به میان است. بنزما و رونالدو هم در لیگ اسپانیا و تا اینجای کار تنها ۲ گل زدند که این آمار آن‌ها را در جدول مهاجمان ۵ لیگ معتبر اروپایی در رتبه یکی مانده به آخر جای داده است. به همه این‌ها اختلاف ۱۰ امتیازی با بارسا را هم اضافه کنید.

اما دو گل از بنزما و دو گل از رونالدو در این بازی باعث شد تا همه کسانی که از این دو مهاجم انتقاد کرده بودند، کمی با امید بیشتر بازی‎هایشان را دنبال کنند. اولین نفری که از این اتفاق خوشحال است هم طبیعتا زیدان است.

او بعد از بازی مقابل آپوئل گفت: برای این دو بازیکن خوشحالم و مطمئنم به همین روند ادامه خواهند داد. می‎‏دانستم که این اتفاق می‎افتد، می‏دانستم بالاخره گل می‎زنند. باید به تلاش ادامه دهند. می‏دانستم این دو بازیکن دو بازیکن بسیار عالی هستند و باید حالا روی بازی بعدی تمرکز کنیم. بعد از لحظات بدی که داشتیم حالا آرام هستیم و زمان لحظات خوشمان رسیده است. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار