کد خبر: 882329
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید مشکل این تیم این است که بازیکنانش خودشان را باور ندارند.

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با ارزیابی شرایط تیم استقلال مجددا به حضور این تیم در جمع سه تیم بالای جدول در پایان هفته هجدهم تاکید کرد. وی همچنین اعلام کرد که باوجود قانون منع استفاده از دو شغله ها و بازنشسته ها در باشگاه استقلال و پرسپولیس، مشکلی برای ادامه کار در استقلال وجود ندارد. مشروح گفتگوی زمانی در ذیل می آید:

* خبرگزاری مهر - استقلال این هفته مقابل قعرنشین لیگ متوقف شد. آیا از عملکرد تیم راضی بودید؟

- حسن زمانی: سرعت بازی استقلال در این مسابقه بیشتر شده بود و تیم، انسجام بهتری داشت. اگر بدشانس نبودیم می توانستیم به سیاه جامگان چند گل بزنیم.

* ضعف تیم استقلال را بخصوص در این مسابقه در چه چیزی می بینید؟

- فکر می کنم بازیکنان باید خودشان را در حد خودشان باور و قبول کنند. استقلال بازیکنان بزرگی دارد که اگر در حد خودشان باشند، بهتر از این نتیجه می گیریم. بهرحال وضعیت تیم با حضور وینفرد شفر فرق کرده است و هر بازی که جلوتر می رویم، شرایط بهتر می شود.

* آیا قبول دارید بازیکنان تیم مشکل اعتماد به نفس دارند؟

- بازیکنان تا بخواهند با افکار شفر آشنا شوند، یک مقدار زمان می برد. ظرف یکی، دو بازی دیگر وضعیت از این هم بهتر خواهد شد.

* آیا هنوز هم بر سر حرف خود مبنی بر حضور استقلال در جمع سه تیم بالای جدول تا هفته هجدهم هستید؟

- بله. استقلال مقابل سیاه جامگان واقعا عالی کار کرد. اگر بازیکنان با اعتماد به نفس بالاتری کار می کردند، می توانستیم سه، چهار گل بزنیم.

* آیا استقلال در نیم فصل مهاجم گلزن به خدمت می گیرد؟

- این بستگی به نظر سرمربی دارد. اگر شفر تا نقل و انتقالات نیم فصل درخواستش را مطرح کند، اعضای هیات مدیره در جهت این درخواستها حرکت خواهند کرد.

* آیا جدایی حسن بیت سعید از استقلال قطعی است؟

- فعلا گزارشی درباره بازیکنان داده نشده است. منتظر جلسه بعدی هیات مدیره و گزارش مدیرعامل در این ارتباط هستیم.

* آیا شما با شفر رو در رو صحبت داشته اید؟

- خیر هنوز این فرصت فراهم نشده است. سعی می کنم در اولین فرصت با خود شفر هم جلسه ای داشته باشم.

* وضعیت زمین جدید تمرین استقلال به کجا رسید؟ چرا با وجود گلایه شفر از وضعیت زمین تمرین استقلال، تمرینات به ورزشگاه نوبنیاد منتقل نمی شود؟

- کارهای اولیه زمین نوبنیاد انجام شده است. خوشبختانه با همکاری مسئولان وزارت دفاع، به زودی این زمین در اختیار استقلال قرار می گیرد؟

* آیا مشکلات مالی و بدقولی های گذشته در پرداخت هزینه های زمین نوبنیاد عامل فراهم نشدن این زمین تا الان بوده است؟

- خیر، در این زمینه آنچه که مدنظر بوده، انجام شده است و به تعهداتمان عمل کرده ایم. آقای افتخاری مدیرعامل باشگاه پیگیر این موضوع بود. ان شاءالله تیم به زودی به این زمین می رود.

* این روزها بحث منع به کار گیری بازنشسته ها و دو شغله‌ها در استقلال و پرسپولیس مطرح شده است. آیا این قانون شامل حال مدیران استقلال می شود؟

- بله این بحث مطرح شده است. باید ببینیم این مسئله شامل حال ما می شود یا خیر. فکر می کنم دوستانی که در استقلال مشغول به کار هستند، شرایط ادامه فعالیت را دارند مگر اینکه مواردی خارج از این رخ بدهد. در حال حاضر مشکل خاصی نداریم. کسانی که بازنشسته هستند، با سابقه ایثارگری مشکلی ندارند.

* آیا شما هم بازنشسته هستید؟

- خیر بنده بازنشسته نیستم.

* آیا دو شغله بودن مانع ادامه کار شما در استقلال نیست؟

- در باشگاه استقلال فقط مدیرعامل موظف است و اعضای هیات مدیره غیر موظف هستند. غیرموظف به این معناست که لازم نیست از صبح تا شب در باشگاه باشیم. برای همین مشکلی از این بابت نداریم.

* روز گذشته فرهاد مجیدی به وزارت ورزش رفته بود؟ آیا قرار است در هیات مدیره تغییراتی صورت بگیرد؟

- در جریان حضور مجیدی در وزارتخانه نبودم و فقط در خبرها خواندم که او به وزارت رفته است.

* آیا حضور میگوئل کولی مربی جاماییکایی در استقلال قطعی شده است؟

- بستگی به نظر شفر دارد. هیات مدیره در راستای کمک به سرمربی تا اینجای کار هر موردی که بوده، اجرایی کرده و مدیرعامل را هم مورد حمایت قرار داده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار