کد خبر: 882326
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تایید جدایی علی‌اکبر طاهری از این باشگاه گفت: احتمال دارد در جلسه فوق‌العاده امروز هیات مدیره، حکم سرپرستی گرشاسبی صادر شود.

محمدرضا حاجی بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره احتمال حضور مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: آقای طاهری هنوز عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است. اما اگر قرار بر رفتنش شود وزیر ورزش و جوانان جانشین ایشان را انتخاب خواهد کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: تا جایی که من در جریان هستم آقای سلطانی فر فعلا با هیچ گزینه ای برای حضور در هیات مدیره، مذاکره نداشته اند. اگر آقایان مهدوی کیا و هاشمیان هم به عنوان گزینه ها در رسانه ها مطرح شده اند بنده در جریان این موضوع نیستم و صحبت ویژه ای برای حضور افراد جدید در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به گوشمان نرسیده است.

حاجی بیگی درباره جلسه فوق العاده امروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: برای اینکه وضعیت مدیریتی باشگاه را مشخص کنیم از تمام اعضا خواسته شده است امروز نشستی را در باشگاه پرسپولیس برگزار کنیم. از آقای طاهری هم دعوت شده است تا در این جلسه حضور داشته باشد. امیدوار بودیم در پست مدیرعاملی باشگاه بمانند. اما این اتفاق رخ نداد.

وی درباره احتمال انتخاب گرشاسبی به عنوان سرپرست موقت باشگاه نیز گفت: امور جاری باشگاه را بطور کامل در جریان هستند و فکر می کنم بهترین گزینه برای این امر باشند. گزینه ای غیر از آقای گرشاسبی را مدنظر نداریم. احتمال دارد همین امروز هم حکم سرپرستی اش را در جلسه فوق العاده هیات مدیره، صادر کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره واکنش بیرانوند به اعتراضات هواداران این تیم در جریان بازی با پدیده مشهد اظهار داشت: او دروازه بان تیم ملی است و انتظارات زیادی از بیرانوند داریم. البته از طریق فضای مجای بابت رفتار ناشایست خود ابراز پشیمانی کرد و عذرخواهی داشت. همه اعضای باشگاه باید بدانند هر چه داریم از هواداران است. بدون آنها هیچ معنایی در فوتبال پیدا نمی کنیم. با این حال باز هم با آقای بیرانوند جلسه می گذاریم تا به او یادآور شویم ارزش پیراهن پرسپولیس به مراتب بالاتر از اینهاست. در جلسه کمیته انضباطی باشگاه هم درباره میزان جریمه اش تصمیم گیری خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار