کد خبر: 882321
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
پائولو دیبالا ستاره یوونتوس که این روزها بار دیگر موتور گلزنی اش روشن شده چهارشنبه شب مقابل هموطن خود لیونل مسی به میدان می رود. 

به گزارش خبرگزاری مهر، لیونل مسی در دیدار رفت دو تیم در نیوکمپ در ماه سپتامبر دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند تا بارسا به راحتی و با نتیجه سه بر صفر بانوی پیر را شکست دهد. بارسا هم اکنون با سه امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس در صدر گروه D رقابتها قرار دارد و در حالی که هنوز دو بازی دیگر از مرحله گروهی باقی مانده می تواند با یک تساوی مقابل یووه صعود خود به عنوان تیم نخست گروه به مرحله بعدی را قطعی کند. 

دیبالا یک رکورد در آغاز فصل سری آ ثبت کرد و در شش بازی ابتدایی ۱۰ گل به ثمر رساند اما در ادامه رقابتها افت کرد و نتوانست این روند خود را حفظ کند. با این حال او این هفته در شکست سه بر دو یوونتوس مقابل سمپدوریا گلزنی کرد تا آمار خود را به ۱۲ گل در ۱۳ بازی برساند.

دیبالا که در سال ۲۰۱۵ از پالرمو به یووه پیوست در ۱۱۲ بازی برای این تیم ۵۶ گل به ثمر رساند و توسط هواداران این تیم لقب "جواهر" را یدک دارد. البته او هنوز در رقابتهای لیگ قهرمانان این فصل پایش به گلزنی باز نشده است. 

مسی در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان سه گل به ثمر رسانده تا در کنار رونالدو پرتغالی در باشکاه ۱۰۰ گله های رقابتهای اروپایی قرار بگیرد.

مسی مثل مارادونا
سریع، تکنیکی و با یک پای چپ هنرمند دیبالا بسیار شبیه الگویش لیونل مسی است. دیبالا که معتقد است شیوه بازی اش را از مسی الهام گرفته بازی در کنار او در تیم ملی آرژانتین بسیار سخت توصیف می کند.

دیبالا در گفتگو با فرانس فوتبال می گوید:"مسی برای نسل ما همانند مارادونا است. برای من افتخاری است که در کنار او در تیم ملی آرژانتین بازی کنم. او با هت تریک مقابل اکوادور یک تنه ما را به جام جهانی برد. به نظر من او یک رهبر واقعی است."

دیبالا همچنین ابراز امیدواری کرد روزی در کنار هم تیمی سابق مسی، نیمار بازی کند. کارشناسان معتقدند بعد از سلطه رونالدو و مسی بر عناوین بهترین بازیکن سال فوتبال در سال های اخیر دیبالا و نیمار بازیکنانی هستند که در سال های آینده این عنوان را از آن خود می کنند.

دیبالا در ادامه افزود:"باید سخت تلاش کنم تا بتوانم بازیکن بهتری باشم و جام های بیشتری کسب کنم. چند وقت پیش وقتی با دوستانم همه قرار بود آرزویی کنیم من آرزو کردم روزی توپ طلا را ببرم."

ستاره آرژانتینی در مورد آینده اش در یوونتوس هم گفت:" در فوتبال هیچ چیز را نمی تواند پیش بینی کرد اما به فکر این نیستم که یووه را ترک کنم."

بارسلونا که این روزها در شرایط ایده آل قرار دارد در ۱۲ بازی این فصل لالیگا ۱۱ پیروزی و یک تساوی کسب کرده و با چهار امتیاز اختلاف نسبت به والنسیا در صدر جدول لیگا قرار دارد.

یوونتوس اما بعد از شکست این هفته مقابل سمپدوریا به رده سوم جدول سقوط کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار