کد خبر: 882304
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
متاسفانه فروش فرش دستباف در اصفهان بی رمق شده است و انقدر که خریداران فرش دستباف برای فروش فرش‌ به بازار مراجعه می‌کنند برای خرید نمی‌آیند.

رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف اصفهان با عنوان کردن مطلب فوق گفت: اصفهان قطب فرش دستباف ایران است ولی به علت رکود بازاروعدم خریدار بیشتر مغازه‌ها و حجره‌های فرش دستباف اصفهان تعطیل شده‌اند، و اکنون بسیاری از فروشندگان فرش دستباف دچار مشکلات اقتصادی شده و به مرورتغییر شغل می دهند.

محمود دایی با بیان اینکه 80 درصد فرش اصفهان، فرش صادراتی است،گفت: در حال حاضر خریدار برای فرش دستباف اصفهان بسیار کاهش پیدا کرده و بازار در کما بسر می برد.

وی با اشاره به راهکار خروج از رکود در بازار فرش دستباف گفت: راهکار آن تبلیغ فرش ایرانی توسط دولت در خارج از کشور و جذب گردشگران از کشورهای قوی است چراکه اکنون گردشگرانی که به ما مراجعه می‌کنند از کشورهای ضعیفی هستند که قادر به خرید فرش دستباف ایرانی و اصفهانی نیستند.

رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف اصفهان با بیان اینکه اکنون قیمت فرش دستباف پایین‌ترازسال‌های گذشته است و برخی حجره‌ داران به‌صورت قراردادی اقدام به فروش می‌کنند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار