کد خبر: 882219
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷

گرگان – با ورود تیم های مردان و زنان سری لانکا، جمع تیم های حاضر در شهر برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا به هشت تیم افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های مردان و زنان سری لانکا عصر سه شنبه برای حضور در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا ۲۰۱۷، با استقبال مسئولان ورزشی استان گلستان و شهرداری گرگان وارد گرگان شدند.

تیم مردان سری لانکا در گروه دو مسابقات با تیم های ایران، تایلند، ترکمنستان و کره جنوبی همگروه است و در سومین بازی دور مقدماتی به مصاف تیم کبدی کشورمان می رود.

تیم زنان سری لانکا نیز در گروه دو با تیم های ایران، ژاپن، عراق و پاکستان همگروه است و در بازی سوم مرحله مقدماتی با تیم ایران رو به رو می شود.

پیش از این علاوه بر تیم های مردان و زنان ایران، تیم های مردان و زنان کره جنوبی، مردان عراق و زنان چین تایپه به گرگان آمده بودند. سایر تیم ها نیز قرار است طبق برنامه تا پایان هفته جاری وارد گرگان شوند.

لازم به ذکر است؛ دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار