کد خبر: 882173
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶

اسطوره تیم چلسی از عملکرد تیم‌های انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا ابراز شگفتی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، آخرین باری که یک تیم انگلیسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا رفت و به قهرمانی رسید به سال ۲۰۱۲ برمی‌گردد که چلسی توانست در مونیخ آن را تجربه کند. بعد از چند سال ناکامی، در این فصل تیم‌های انگلیسی در لیگ قهرمانان عملکرد خیلی خوبی داشتند.

فرانک لمپارد درباره موفقیت تیم‌های انگلیسی در لیگ قهرمانان گفت: واقعا امسال شرایط برای تیم‌های انگلیسی در لیگ قهرمانان خیلی خوب بوده است و هر پنج تیم عملکرد خوبی داشتند.  در فوتبال یک چرخه وجود دارد. در سه سال اخیر فوتبال انگلیس نتایج خوبی در اروپا کسب نکرده ولی به نظرم امسال شرایط فرق کرده و تیم‌های انگلیسی توانستند نتایج خوبی در گروه‌های‌شان در لیگ قهرمانان کسب کنند.

او در ادامه گفت: در حال حاضر سیتی عملکرد خیلی خوبی در لیگ قهرمانان داشته است و تیم قدرتمندی است ولی چلسی هم در دیدار خارج از خانه برابر اتلتیکو فوق‌العاده خوب بازی کرد. تاتنهام برابر رئال مادرید خوب بود و در کل باید بگویم تا الان شرایط تیم‌های انگلیسی در اروپا خوب بوده است. من نه تنها دوست دارم چلسی موفق باشد، بلکه دوست دارم بقیه تیم‌های انگلیسی هم به نیمه نهایی و نهایی راه یابند چون برای فوتبال ملی خوب است.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار