کد خبر: 882107
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
هادی حبیبی

رییس کمیته لیگ فدراسیون کشتی تاکید کرد: کمیته لیگ در قضایا و حواشی بوجود آمده لیگ کشتی به هیچ وجه مقصر نیست و آماده است به تمامی شبهات به صورت مستند پاسخ دهد.

هادی حبیبی در گفتگو با ایسنا، درباره سرانجام رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در لیگ برتر کشتی که قرار بود توسط کمیته‌ای ویژه در فدراسیون کشتی مورد بررسی قرار گیرد اظهار کرد:طی مدت اخیر فدراسیون بشدت درگیر مسابقات متعدد داخلی بوده اما قرار است در اسرع وقت جلسات پیرامون این موضوع و حواشی مطرح شده در لیگ برگزار شود تا نسبت به موارد مطرح شده رسیدگی صورت گیرد.

رییس کمیته لیگ کشتی با بیان اینکه کمیته لیگ فدراسیون کشتی در اتاق شیشه‌ای قرار دارد تصریح کرد: تمامی موارد و قراردادهای ثبت شده در کمیته لیگ شفاف و قانونی است و هیچ شک و شبهه‌ای در آن وجود ندارد. باور کنید کمیته لیگ در قضایای بوجودآمده هیچ نقشی نداشته و ما کاملا بر اساس آیین‌نامه عمل کرده‌ایم. البته این ما هستیم که باید در نهایت به عنوان متصدی برگزاری لیگ جوابگوی فدراسیون باشیم اما تاکید می‌کنم ما به هیچ عنوان در اینباره مقصر نیستیم.

وی درباره عدم پرداخت کامل مطالبات کشتی‌گیران روس از سوی تیم هلدینگ فراز قائمشهر و مشکلاتی که این موضوع برای فدراسیون ایجاد کرده است گفت: تمامی قراردادهای منعقد شده تیم‌ها با کشتی‌گیران داخلی و خارجی در کمیته لیگ فدراسیون کشتی ثبت شده و هیچگونه شبهه‌ای دراینباره وجود ندارد.

حبیبی افزود: کشتی گیران روس به ازای هر کشتی مبلغ 3 هزار دلار قرارداد داشتند و به هیچ وجه صحبت یا نوشته‌ای مبنی بر شرط برد برای پرداخت این مطالبات در متن قرارداد وجود ندارد بنابراین صحبت‌های مطرح شده از سوی برخی مسئولان این تیم صحت ندارد و مسئولان هلدینگ فراز باید مطالبات کشتی‌گیران روس را پرداخت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار