کد خبر: 882001
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
ناوگروه صلح و دوستی کشور پاکستان در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس
ناوگروه صلح و دوستی کشور پاکستان در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت.

ناوگروه صلح و دوستی کشور پاکستان در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت.

ناوچه دهشت و کشتی بادبانی رهنورد پاکستان برای انتقال تجربه و دانش، افزایش امنیت در منطقه و ارتقاء روابط بین 2 کشور وارد بندرعباس شده است.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به هنگام پهلوگیری این ناوگروه در بندرعباس اظهار داشت: تمرین مشترک نظامی، دیدار با نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و استاندار هرمزگان و بازدید از اماکن فرهنگی و گردشگری استان از برنامه ‌های پیش بینی شده این ناوگروه در مدت پنج روز اقامت آن در بندرعباس است.
امیر دریادارحسین آزاد ادامه داد: سفرهای دریانوردی نظامی ازدیرباز بین ایران و پاکستان برقرار است و این سفرها باعث نزدیکی بیشتر فرهنگ دو کشور که اشتراک های دینی و ملی زیادی دارند می شود.
فرمانده ناو گروه پاکستان ، کاپتان خالد پرویز رساندن پیام صلح و دوستی مردم پاکستان به مردم ایران و تبادل تجربه بین 2 نیروی نظامی را ازمهمترین اهداف سفراین ناوگروه به ایران برشمرد.
وی افزود: نیروی دریایی 2 کشور ایران وپاکستان از قدرتمند ترین و حرفه ای‌ ترین نیرو‌های دریایی منطقه و جهان هستند و امید می رود این سفر‌ها موجب افزایش ارتباط های دوستانه بین دو کشور شود.
وی با تاکید بر اینکه سفرهای دریانوردی به ایران باعث تعمیق روابط دوستانه بین 2 کشور می شود، گفت: اینگونه سفرها با انتقال تجربه های تخصصی نیز همراه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر