کد خبر: 881920
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
پسر جواني كه در جريان دوئل عشقي مرتكب قتل شده بود، به قصاص و شلاق محكوم شد.
به گزارش خبرنگار ما، پنجم مهرماه سال 93 مأموران پليس از قتل مرد جواني در محله باغ آذري خزانه باخبر و راهي محل شدند. شواهد نشان مي‌داد مرد 28 ساله به نام رضا در جريان درگيري با مرد ديگري به نام امين بر اثر ضربه چاقو كشته شده است. به اين ترتيب امين 29 ساله شناسايي و دستگير شد. 

متهم با اقرار به جرمش در شرح ماجرا گفت: «در نمايندگي شركت ليفان كار مي‌كردم كه به يكي از همكارانم به نام مينا علاقمند شدم. او منشي شركت بود و بعد از چندين تماس و رفتن به پارك و قهوه‌خانه به او پيشنهاد ازدواج دادم. او قبول كرد، اما مدتي از رابطه‌مان نگذشته بود كه مينا از من خواست با هم تماسي نداشته‌باشيم و رابطه‌مان را قطع كنيم. اهميتي ندادم و تماسم را با او قطع نكردم، اما او جواب تلفن‌هايم را نمي‌داد. مشكوك شدم شايد به فرد ديگري علاقمند شده است كه بعد از مدتي شك و گمانم به يقين تبديل شد و فهميدم قرار است، رضا به خواستگاري‌اش برود.‌» او در ادامه گفت: «روزي با يكي از دوستانم به خانه مينا رفتم، اما او با ديدن من با مقتول تماس گرفت. مقتول بلافاصله همراه يكي از دوستانش مقابل خانه مينا آمد و با هم درگير شديم. با ميانجيگري اهل محل غائله تمام شد و رفتيم، اما موتورم آنجا مانده بود. برگشتم موتورم را بياورم كه بار ديگر با مقتول درگيري شدم و براي ترساندن او ناخواسته دست به چاقو شدم و به سينه مقتول ضربه زدم.‌»

با اقرارهاي متهم، مينا نيز بازداشت شد و با تأييد اظهارات متهم، امين به اتهام قتل عمد و رابطه نامشروع و مينا به اتهام رابطه نامشروع روانه زندان شدند. پرونده بعد از كامل شدن تحقيقات به شعبه پنجم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد و در اولين جلسه با درخواست قصاص از سوي اولياي دم، متهم از خودش دفاع كرد و در پايان هيئت قضايي امين را به اتهام قتل عمد به قصاص و از تجاوز به عنف تبرئه و به اتهام ارتكاب به عمل منافي عفت به 99 ضربه شلاق و مينا نيز به اتهام ارتكاب به عمل منافي عفت به 99 ضربه شلاق محكوم شد. اين حكم به ديوان عالي كشور فرستاده شد و از سوي قضات شعبه 19‌ديوان تأييد شد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار