کد خبر: 881917
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
پسر كارتن‌خواب كه تصميم گرفته بود همراه يكي از دوستانش به زندگي‌شان پايان دهند با تلاش پزشكان از مرگ نجات يافت، اما دوستش به كام مرگ رفت.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌24: 9 صبح ديروز مأموران كلانتري 105‌سنايي تهران از كشف پيكر نيمه‌جان دو پسر 23 ساله حوالي يكي از خيابان‌هاي محدوده استحفاظي با خبر و راهي محل شدند. مأموران پس از حضور در محل پيكر نيمه جان دو پسر را به بيمارستان منتقل كردند كه لحظاتي بعد يكي از آنها در بيمارستان به كام مرگ رفت، اما ديگري با تلاش پزشكان از مرگ نجات يافت. در حالي كه معاينات اوليه نشان مي‌داد پسر جوان بر اثر مسموميت دارويي به كام مرگ رفته است مأموران در جيب وي دست نوشته‌اي پيدا كردند كه نوشته شده بود به خاطر مشكلات زندگي خسته شده و به همين دليل به زندگي‌اش پايان داده است. 
پسرنجات يافته گفت: من كارتن‌خواب هستم. يك ماه قبل با پسر فوت شده كه خودش را اسماعيل معرفي مي‌كرد در خيابان دوست شدم. من هر روز او را مي‌ديدم و با هم بوديم تا اينكه امروز به من گفت از زندگي خسته شده و قصد دارد خودكشي كند. وقتي حرف‌هاي او را شنيدم تصميم گرفتم با او خودكشي كنم. بنابراين هر دو با هم قرص خورديم كه ساعتي بعد بي‌هوش شديم. 
همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه جسد پسر فوت شده براي شناسايي هويت و مشخص شدن علت اصلي مرگ به دستور بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران به پزشكي قانوني منتقل شد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار