کد خبر: 881901
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
وحيد در توضيحاتي اعلام كرد، قصد توهين و جسارت نداشته است. سايت جهان‌نيوز در مطلبي نوشت: اما تكليف چند مسئله همچنان مبهم باقي مانده است:
۱- تكليف جهانگيري به استناد سخن قائم مقام وزارت راه که  براساس اخبار كذب سخن پراكني كرده و موجب ترس و دلهره ميليون‌ها شخص مسكن مهرنشين شده، چه خواهد بود؟ آيا رواست سطح اطلاع معاون اول مملكت در حد اخبار كذب باشد؟ آقايان قرار است مملكت را براساس همين اطلاعات كذب و اخبار غيرموثق اداره كنند؟۲- تكليف سياسي‌‌ كاري‌هايي كه در اين مدت با جان مردم رخ داده چه مي‌شود؟ از معاون اول مملكت تا شخص رئيس‌جمهور، از ايلنا تا ساير مطبوعاتي كه با حرف‌هاي ناجوانمردانه جان مردم را بازيچه انتقام‌گرفتن‌هاي سياسي خود كرده‌اند چه مي‌شود؟! تا چه زماني قرار است سياسي‌كاري جاي خدمت را بگيرد؟ تا چه زماني قرار است هزينه جنگ قدرت را مردم كوچه و خيابان بپردازند؟
۳- تكليف بي‌كفايتي‌هاي مديريت بحران كشور چه خواهد بود؟ مضحك نيست مديريت بحران يك مملكت غافلگير شود و جور ناكارآمدي‌هاي آن را ارتش و سپاه بپردازند؟
۴- تكليف نامردي‌هاي رسانه‌‌ها چه مي‌شود؟ پاسخ آنهايي كه با جا زدن عكس ساختمان‌هاي مصري و يمني دلهره به جان مردم انداخته‌اند و با ساختن اخبار كذب، مطامع سياسي خود را دنبال كرده‌اند چه كسي مي‌دهد؟ و از اينها گذشته چه كسي جوابگوي وقاحت آنهايي خواهد بود كه مدت‌هاست در نشريات و توئيت‌هايشان، صدر تا ذيل نظام را با بي‌ادبي مورد خطاب قرار داده‌اند، از ديشب ناگهان نگران گسترش اهانت و توهين در جامعه شده بودند؟!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار