کد خبر: 881876
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
سرمربی تیم فوتبال نانت فرانسه به قرار گرفتن نامش در میان نامزدهای هدایت آتزوری واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به کلودیو رانیری اعتراف کرد از اینکه در لیست نامزدهای جانشینی جامپیرو ونتورا، سرمربی اخراجی تیم ملی ایتالیا قرار گرفته خوشحال است.

سرمربی سابق لسترسیتی که دو سال پیش با این تیم قهرمان لیگ برتر انگلیس شد و اکنون هدایت نانت فرانسه را برعهده دارد، به نشریه دومنیکا اسپورتیوا گفت: فعلاً که من سرمربی نانت هستم اما اینکه از تو خواسته شود سرمربی تیم ملی کشورت شوی، اتفاقی خاص و زیبا است. به دست آوردن چنین فرصتی برای من مایه افتخار است اما در مورد اینکه آیا من سرمربی تیم ملی ایتالیا خواهم شد یا نه، باید از رئیس نانت بپرسید نه من.

رانیری در پاسخ به این سؤال که ایتالیا چگونه باید کارش از سر بگیرد، ادامه داد: با بازیکنان جوانی که داریم. ما باید آنها را برای دور بعدی جام ملت‌های اروپا آماده کنیم. آنها باید راه و رسم رقابت کردن را بیاموزند و نهایت تلاش‌شان را انجام دهند. ما بازیکنان جوان فوق‌العاده‌ و استعدادهای نابی مانند اینسینیه داریم. پیش از این بیشتر از این بازیکنان داشتیم و بازیکنان جوان‌مان هم فقط در لیگ ایتالیا بازی می‌کردند. تجربه این بازیکنان محدود است چون اکثر تیم‌های لیگ ما ترجیح می‌دهند که به بازیکنان بزرگ خارجی تکیه کنند. در مرحله مقدماتی ما به هزار و یک دلیل باختیم و باید تیم‌مان را از نو بسازیم و به آن فرصت بازسازی بدهیم وگرنه به هیچ جایی نخواهیم رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار