کد خبر: 881870
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت: برخی می‌گویند در خصوص پلمپ باشگاه سیاه‌جامگان بزرگنمایی کرده‌ایم! کدام مسئولی در روز بازی تیمش را وارد بحران می‌کند؟

محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه‌جامگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد،گفت:  نمی‌دانیم چطور هر رندمی که صورت می‌گیرد به اسم سیاه‌جامگان است! گویا آقایان با سیاه‌جامگان سر جنگ دارند. هفته گذشته با حضور استاندار و رئیس شورای شهر مشهد و مدیر کل ورزش و جوانان استان جلسه‌ای را برگزار کردیم. خوب بود آقایان به حرمت مسئولان بزرگ استان دست نگه می‌داشتند و از پلمپ باشگاه جلوگیری می‌کردند.

وی افزود: معاون مدیر کل می‌گوید بزرگ‌نمایی! کدام بزرگ‌نمایی؟ روز بازی کدام مسئول استانی، تیم شهرش را اینگونه وارد بحران می‌کند؟ اگر امروز جلوی استقلال شکست بخوریم آقایان شکست ما را کوچک نمایی می‌کنند؟ لجبازی هم حدی دارد. گفته‌اند نام باشگاه تغییر بدهید اما ما گفتیم سیاه‌جامگان باشد. خدا دوستان نیروی انتظامی را خیر بدهد که حداقل در باشگاه را باز کردند تا کارت‌ها را برداریم و بعد از آن دوباره باشگاه را پلمپ کردند.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در ادامه این مصاحبه خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به وظیفه خودش عمل می‌کند اما ما انتظارمان از آقایان مسئول است که به جای حمایت سنگ اندازی می‌کنند. ما اقدامات لازم را در ارتباط با کسب مجوز انجام دادیم اما آنها چطور جرات می‌کنند با مردم، بازیکنان ما بازی کنند و تیم را وارد استرس کنند؟ کدام شهری را می‌شناسید که مسئولینش در روز بازی از پشت خنجر بزنند؟

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا با مدیران کل استان ارتباطی برقرار کرده‌اید که باشگاه رفع پلمپ شود، تصریح کرد: متاسفانه دوستانه تلفن‌های ما را جزو ردی‌ها گذاشته‌اند و به تماس‌ها پاسخی نمی‌دهند. ما الان در حال عزیمت به ورزشگاه هستیم و امیدوارم این حاشیه‌ها باعث استرس بیش از حد بازیکنان نشود. در مشهد کسی نمی‌خواهد سیاه‌جامگان سروسامان و پا بگیرد. وقتی جلسه روز پنجشنبه برگزار شد، استاندار، مسئولان شورای شهر و مدیر کل ورزش استان حضور داشتند فکر می‌کردیم مشکلات تمام شده اما گویا آقایان نه به مسئولان بالادستی احترام می‌گذارند نه به مردم مشهد. از حالا به بعد هم باید منتظر مشکلات بزرگتری باشیم. هر کسی از راه می‌رسد درباره باشگاه سیاه‌جامگان مصاحبه می‌کند. ما چه بزرگ‌نمایی در پلمپ باشگاه کردیم؟  

وی ادامه داد: باشگاه سیاه‌جامگان به عنوان یک باشگاه لیگ برتر در روز یکی از مهمترین بازی‌های خود مقابل استقلال آن هم در شهر خود پلمپ شده است، اینها بزرگ‌نمایی است؟ با رایزنی با مراجع ذی‌صلاح توانستیم چند روز مهلت بگیریم تا باشگاه از پلمپ خارج شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار