کد خبر: 881868
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

کوچک‌ترین عضو تیم ملی تنیس روی میز جوانان دارای معلولیت گفت: تنیس روی میز را به خاطر هیجانش دوست دارم و خوشحالم که توانسته‌ام با برنامه‌ریزی هم تمریناتم را انجام بدهم و هم به درسهایم برسم.

به گزارش خبرگزاری فارس، زهرا انصاریان، کم سن و سال‌ترین عضو تیم ملی تنیس روی میز جوانان در بخش بانوان است که برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی جوانان امارات آماده می‌شود؛ وی گفت: از 9 سالگی در رشته تنیس روی میز فعالیتم را آغاز کردم و هم اکنون 17 سال دارم و در کلاس دهم تحصیل می‌کنم.

انصاریان افزود: تنیس روی میز را به خاطر هیجانش دوست دارم و خوشحالم که توانسته‌ام با برنامه‌ریزی هم تمریناتم را انجام بدهم و هم به درسهایم برسم و روند تحصیلم با مشکل مواجه نشود. اهل مشهد هستم و پیش از این نیز یکبار در سال 91 به تیم ملی دعوت شدم که اعزام نشدم، اما این بار توانستم با اثبات توانمندیم به تیم ملی راه پیدا کنم و خوشحالم که قرار است اولین اعزام برون مرزی‌ام را تجربه کنم؛ تلاش می‌کنم تا بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

وی در پایان گفت: از نوجوانان و جوانان دارای معلولیت دعوت می‌کنم که با هر توان جسمی و امکاناتی که دارند یک رشته ورزشی را آغاز کنند تا تاثیرات مثبت آن را در زندگی‌شان مشاهده کنند.

تیم ملی تنیس روی میز بانوان جوان دارای معلولیت با 6 ملی‌پوش در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان که به میزبانی امارات برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

انتهای پیام/ا

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار