کد خبر: 881867
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
ایکاردی

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر به هواداران نراتزوری در خصوص رؤیاپردازی برای فتح سری A ایتالیا هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائورو ایکاردی می‌گوید برای صحبت کردن درباره شانس اینتر برای قهرمانی در این فصل سری A بسیار زود است. بعد از شکست 3 بر 2 یوونتوس در خانه سامپدوریا، اینتر به لطف برد 2 بر صفرش در خانه برابر آتالانتا توانست رده دوم را از بانوی پیر پس بگیرد و به فاصله دو امتیاز ناپولی صدرنشین برسد. این اتفاق امید هواداران نراتزوری را برای کسب اولین اسکودتوی‌شان پس از 8 سال افزایش داده است، اما ایکاردی معتقد است که هنوز نباید درباره قهرمانی تیمش رؤیاپردازی شود.

وی عنوان کرد: دو سال پیش را فراموش نکنید که ما با هدایت روبرتو مانچینی تا ماه ژانویه صدرنشین بودیم و بعد از آن افت کردیم. مهم این است که در ماه می چه جایگاهی در جدول داشته باشیم. هدف ما گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان است و بعد از آن هم به جام جهانی فکر می‌کنم.

کاپیتان آرژانتینی اینتر که هر دو گل پیروزی تیمش مقابل آتالانتا را زد به مدیاست پرمیوم گفت: پیروزی مهمی کسب کرده‌ایم چون به 3 امتیازش واقعاً نیاز داشتیم. ما فقط باید روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم تا پیروز شویم. من از دو سانتر فوق‌العاده نهایت استفاده را بردم اما هنوز هم در حسرت از دست دادن موقعیتی هستم که در نیمه اول داشتم چون آن را هم باید گل می‌کردم.

ایکاردی با اشاره به دعوت نشدنش به اردوی اخیر تیم ملی آرژانتین به دلیل ورم زانو هم گفت: زانوی من هنوز هم کمی درد می‌کند اما اگر به این روند گلزنی ادامه دهم، می‌توانم دردش را تحمل کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار