کد خبر: 881864
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

مهاجم هوفنهایم در آستانه بازگشت به تیم پیشین خود قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ در آستانه به خدمت گرفتن ساندرو واگنر از هوفنهایم است و انتظار می‌رود این انتقال در ماه ژانویه پیش‌رو رخ دهد. یولیان ناگلسمان، سرمربی هوفنهایم هم تأیید کرده که بایرن مونیخ درخواست رسمی‌اش برای جذب این مهاجم 29 ساله را به هوفنهایم داده است.

واگنر فوتبال حرفه‌ای خود را  بایرن مونیخ آغاز کرد و در سال 2008 از تیم جدا و پس از بازی در تیم‌های دویسبورگ، وردربرمن، کایزرسلاترن، هرتابرلین و دارمشتات، از سال 2016 به عضویت هوفنهایم درآمد. بایرن اکنون خواهان به خدمت گرفتن ساندرو واگنر است تا پشتوانه‌ای برای روبرت لواندوفسکی باشد که بحث جدایی او از بایرن نیز مطرح است.

بر اساس گزارش رسانه‌های آلمانی، بازگشت واگنر به بایرن مونیخ به چند دلیل می‌تواند شکل واقعی به خود بگیرد، چرا که پیش از هر چیز از او متولد شهر مونیخ است و با پیوستن به جمع باواریایی‌ها می‌تواند دوباره به خانواده‌اش نزدیک شود. در کنار اینها همسر این بازیکن آلمانی نیز باردار است و به همراه دو فرزند دیگرش در مونیخ زندگی می‌کند. واگنر که هفت بازی ملی در کارنامه‌اش دارد، با حضور در بایرن حتی می‌تواند جایگاه خود در جمع ژرمن‌ها برای جام جهانی 2018 را هم مستحکم‌‌ کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار