کد خبر: 881861
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
دارنده مدال برنز المپیک گفت: خادم در پنج سالی که به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان فعالیت کردم در خیلی از موارد از من حمایت کرد.

مراد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با بیان این مطلب افزود: من اگر صحبت‌هایی را مطرح کرده‌ام؛ گلایه‌های شخصی‌ام به خاطر رفتار و برخوردهای بعضی افراد بود اما متاسفانه با باز نشر یک سویه از صحبت‌های من بر علیه فدراسیون کشتی استفاده کرده‌اند.

وی ادامه داد: مطمئنم من و تمامی جامعه کشتی و حتی مخالفان هم می‌دانند که هیچ کس بهتر از رسول خادم نمی‌تواند فدراسیون را اداره کند. شاید میان ما هم یکسری اختلاف سلیقه‌هایی وجود داشته باشد که امری طبیعی است و معتقدم آن هم در آینده حل می‌شود.

دارنده مدال طلای جهان تاکید کرد: اینکه من گفتم در تیم ملی کار نمی‌کنم به این معنا نیست که با فدراسیون مشکل دارم و به این دلیل است که می‌خواهم مدتی را در کنار خانواده‌ام باشم.

وی خاطر نشان کرد: احترام به بزرگتر در کشتی یک اصل است و من قصد توهین به هیچ کس را ندارم. به شخصه اعتقاد خاصی به خادم دارم و خیلی از چیزها را مدیون وی هستم. در پنج سالی که سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان بودم، رئیس فدراسیون در خیلی از موارد از من حمایت کرد؛ البته در اواخر کارم مواردی پیش آمد که در آنها نیز به نظرم خادم ورودی نداشت.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با بیان اینکه به شخصه برنامه‌ها و عملکرد فدراسیون کشتی را تایید می‌کنم، در پایان گفت:خواهش می‌کنم افرادی که از صحبت‌های من  علیه مجموعه مدیریتی کشتی استفاده کرده اند این کار را انجام ندهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار