کد خبر: 881859
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
افزایش هماهنگی دستگاه ها برای بهره مندی از باغ کتاب
سید عزت الله ضرغامی با اشاره به اینکه برای بهره مندی بیشتر از امکانات باغ کتاب باید بین دستگاه ها هماهنگی باشد، گفت: کاربری علمی و فرهنگی باغ کتاب نباید تغییر کند.
به گزارش جوان آنلاين به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باغ کتاب؛ سید عزت الله ضرغامی در حاشیه بازدید از باغ کتاب، با اشاره به اینکه این مجموعه در نوع خودش استثنایی ست، اظهار کرد: باغ کتاب در حوزه های مختلف فرهنگی و علمی، نگاهی سرگرم کننده و جذاب برای تمام اقشار جامعه به خصوص کودکان دارد.
وی عنوان کرد: مخاطب برای آموختن علومی که در مجموعه باغ کتاب به آن ها پرداخته شده است باید روزها مطالعه کند، ولی با چند ساعت تفریح در این مجموعه با یک سیر منطقی که در تمام دنیا دنبال می شود، خیلی سریع با این علوم آشنا می شود.
ضرغامی با اشاره به اینکه مطالعات خوب و هدفمندی در حوزه کودک صورت گرفته است، افزود: مجموعه باغ کتاب در آغاز فعالیت خود است، اما ارائه چنین امکاناتی به خانواده ها ارزشمند است. خانواده ها در چند روز متوالی می توانند از این مجموعه استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه باغ کتاب مجموعه ارزشمندی ست که شهرداری تهران در دوره سابق ساخته است، تصریح کرد: باید دستگاه های فرهنگی، علمی و آموزشی برای هماهنگی و حضور بیشتر در این مجموعه جلساتی داشته باشند تا بتوانند از این امکانات بیشترین بهره را ببرند.
ضرغامی باغ کتاب را آبروی کشور دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران نیازمند چنین سرمایه هایی ست. به این شرط که در ادامه کاربری علمی و فرهنگی آن ها تغییر نکند.
وی با اشاره به مزایای باغ کتاب برای حضور خانواده ها، تاکید کرد: امکانات و برنامه ریزی های این مجموعه برای تمام اعضای خانواده صورت گرفته است. تمام اعضای خانواده می توانند بدون اتلاف وقت به راحتی و هم زمان با هم از مجموعه استفاده کنند. طبقه بندی کتاب ها بسیار خوب انجام شده و کتاب های ارزشمندی انتخاب شده که وقت کمتری در خرید می گیرد.
ضرغامی در پایان خاطر نشان کرد: باغ های علوم برای بچه ها و بزرگترها جذابیت دارد. در کل مجموعه امکانات و توانمندی بالایی در حوزه های علمی- تفریحی مختلف دارد که باید در کاربری خودشان حفظ شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار